اعزام هیات تجاری اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران به کشور بلاروس ۱ الی ۴ مرداد ماه

باسمه تعالی

 سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته رؤسای محترم تشکل های وابسته به اتاق ایران

با سلام و احترام،

طبق اطلاع دریافتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در نظر دارد هیأتی تجاری اقتصادی به سرپرستی جناب آقای مهندس خوانساری، ریاست محترم اتاق تهران و متشکل از فعالان اقتصادی حوزه های؛ محصولات نفتی، مواد شیمیایی، پلاستیک، مواد غذایی، فلزات و مصنوعات فلزی، گوگرد، محصولات دارویی، سیمان، وسایل نقلیه و کشاورزی شامل کامیون-تراکتور و کمباین و قطعات و متفرعات آن، ماشین آلات مکانیکی و اجزای آن، برق و الکترونیک، کاغذ و چوب و خدمات فنی و مهندسی را در فاصله زمانی ۱ الی ۴ مرداد سال جاری به بلاروس اعزام نماید. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی به اعضاء محترم اطلاع رسانی گردد.

شایان ذکر است علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی این رویداد به بخش رخدادهای اقتصادی تارنمای اتاق تهران به نشانی www. tccim . ir مراجعه نمایند.

نادر سیف معاون تشکلهای
اتاق ایران

جناب آقای کرباسی
 معاون محترم امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

با سلام،

احتراما به استحضار می رساند به دعوت رئیس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری بلاروس مقرر است یک هیات تجاری اقتصادی به سر پرستی جناب آقای مهندس خوانساری، ریاست محترم اتاق بازرگانی تهران و نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران از تاریخ اول لغایت چهارم مردادماه ۱۳۹۸ از آن کشور بازدید و در خصوص راه های توسعه روابط تجاری و اقتصادی فی ما بین در شرایط جدید با مقامات ذیربط آن کشور ملاقات و گفتگو نموده و همچنین ملاقات های رو در رو با همتایان بلاروسی هیات ایرانی برگزار گردد.

زمینه های فعالیت هیات اعزامی محصولات نفتی، شیمیایی، پلاستیکی، مواد غذایی، فلزات و مصنوعات فلزی، گوگرد، محصولات دارویی، سیمان، وسایل نقلیه و کشاورزی شامل کامیون، تراکتور و کمباین و قطعات و متفرعات آن، ماشین آلات مکانیکی و اجزای آن، برق و الکترونیک، کاغذ و چوب و خدمات فنی مهندسی است. اطلاعات تکمیلی این رویداد در بخش رخدادهای اقتصادی وب سایت اتاق بازرگانی تهران مندرج گردیده است)

خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص اطلاع رسانی این هیات به فعالان اقتصادی علاقمند اقدام لازم مبذول نمایند.

حسام الدین عباس حلاج
 سرپرست معاونت امور بین الملل

رونوشت : جناب آقای مسعود خوانساری رئیس محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران جهت استحضار

سایر مطالب