اولین جلسه از پنجمین دوره کلاس آموزش مقدماتی و پیشرفته نرم افزار لیفت دیزاینر ۲۰۱۵

اولین جلسه از پنجمین دوره کلاس آموزش مقدماتی و پیشرفته نرم افزار لیفت دیزاینر ۲۰۱۵ در صبح و عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۷ در محل سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته برگزار گردید.

در این دوره که با همت کمیته آموزش سندیکا برگزار شده و مورد استقبال خوب همکاران محترم عضو سندیکا قرار گرفته است، با توجه به اولویت ثبت نام و محدودیت فضای آموزش، در دو دوره مقدماتی و پیشرفته مجموعا ۳۵ نفر از عزیزان موفق به حضور  شده و سایر علاقمندان در دوره های آتی پذیرش خواهند شد.

همانگونه که استحضار دارید، نرم افزار لیفت دیزاینر یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه طراحی آسانسور و پله برقی بوده و با توجه به امکانات و ابزارهای مختلفی که در اختیار طراح قرار میدهد کمک شایانی در امر طراحی، محاسبات، تهیه نقشه های مورد نیاز و … به شرکتهای فعال در زمینه آسانسور و پله برقی میکند.

بر همین اساس کمیته آموزش سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در اجرای رسالت آموزشی خود و جهت رفاه حال همکاران محترم، با دریافت حداقل هزینه (بر خلاف سایر موسسات) ضمن ارائه یک نسخه رایگان نرم افزار مذکور، آموزش این نرم افزار را در سرلوحه خود قرار داده است.

قبل
بعدی

سایر مطالب