برگزاری تور و اعزام هیئت و تجاری جهت بازدید از نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و قطعات مربوط (INELEX 2014 ترکیه)

مدیریت محترم

با سلام

احتراما به استحضار میرساند نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و قطعات مربوط (INELEX 2014 ترکیه) از تاریخ دوم لغایت چهارم خرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی ازمیر برگزار خواهد گردید.

با عنایت به توافقات و همکاری های صورت پذیرفته با نمایشگاه بین المللی ازمیر ترکیه در نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور تهران از جمله همکاری های مشترک بین ایران و ترکیه در جهت ایجاد کنسرسیوم قدرتمند صنعت آسانسور در منطقه و همچنین تسهیلات ویژه جهت متخصصین صنعت آسانسور ایران برای بازدید از نمایشگاه آسانسور ازمیر و ادامه مذاکرات در راستای همکاری های متقابل فنی،تکنیکی و علمی مابین متخصصین بین دو کشور، این شرکت با همکاری برگزار کننده نمایشگاه آسانسور تهران (شرکت سایا نمای پارسیان) و نمایشگاه بین المللی ازمیر در جهت ایجاد ارتباطات صنعتی و تجاری بین فعالین و صنعتگران و متخصصان صنعت آسانسور در کشور نسبت به پرپائی تور و هیئت تجاری جهت بازدید از این رویداد اقدام نموده اند. لذا با توجه به ارائه خدمات و تسهیلات ویژه برای تعداد محدودی (۱۰۰ نفر) از صاحبان صنایع آسانسور و پله برقی ایران خواهشمند است در صورت تمایل با شماره تلفن های ۷-۶۶۷۴۹۷۰۶-۰۲۱ و ۶۶۳۳۹۳۹-۰۳۱۱ تماس و یا فرم اعلام امادگی خود را تا تاریخ ۱۰/۰۲/۹۳ جهت اقدامات بعدی تکمیل و به شماره ۶۶۷۳۴۳۳۹-۰۲۱ ارسال فرمائید.

شرکت مبادلات نوین هزاره سوم
مدیر عامل رامین قاسمپور

 expo

 نمایشگاه INELEX 2014 آسانسور
پله برقی و قطعات مربوطه

فرم اطلاعات بازدیدکنندگان نمایشگاه ازمیر

لازم به ذکر میباشد به فرمی که یکی از آیتم های آن ناقص و یا پر نشده باقی مانده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد و جزو فرم های باطله به حساب خواهد آمد.

نام شرکت:

 

نام و نام خانوادگی فرد بازدید کننده:
سمت فرد بازدیدکننده: آدرس:

 

تلفن همراه فرد بازدید کننده:

 

نام و نام خانوادگی مدیریت عامل:

 

تلفن همراه مدیریت عامل:
تلفن: دور نگار:
Email: Website:
موضوع فعالیت:

 

جزئیات فعالیت:

وارد کننده                                خرده فروش

پخش کننده                               تولید کننده

 

گروه محصولاتی که توسط شرکت شما عرضه می شود:

 

 

نام مارک و برند محصولات:

 

 

اگر در حال حاضر واردات انجام می دهد از کدام کشور ها صورت میگیرد:

از کشور………………………………….. و چه محصولی ………………………………………………………………………………

……………………………………………مارک و برند وارداتی شما ……………………………………………………………………

 

نحوه آشنایی با شرکت ما:

توجه: لطفاً بعد از تکمیل، فرم را به شماره فاکس ۶۶۷۳۴۳۳۹-۰۲۱ و یا ۶۶۲۹۰۹۵-۰۳۱۱ ارسال و تاییدیه را از همکاران ما گرفته و نام فرد را به ذهن بسپارید.

ecpo-table 

 

 

 

 

 

سایر مطالب