برگزاری جلسه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران مورخ ۹۳/۰۳/۱۲ در اداره کل استاندارد

« برگزاری جلسه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران  مورخ ۹۳/۰۳/۱۲  در اداره کل استاندارد»

سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران جلسه مشترکی با حضور

۱-     نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران

۲-      نمایندگان اداره کل استاندارد استان تهران

۳-      نمایندگان شرکتهای بازرسی

۴-      شرکتهای فعال آسانسوری

جلسه فوق با مساعدت کمیته فنی جناب آقای مهندس قلیچ خانی در تاریخ ۹۳/۰۳/۱۲ در ساعت ۱۴ در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان تهران و با حضورآقایان مهندس زهره وندی، نیازی، شفائی، یوسفی، سخاوت، شکاری از اعضای هیئت مدیره و آقایان مهندس مرزبان و طباطبایی از بازرسین سندیکا و تعدادی از شرکتهای عضو سندیکا تشکیل گردید.

جناب آقای مهندس زهره وندی نماینده سندیکا ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت کنندگان و شرکتهای بازرسی و نماینده استاندارد جناب آقای مهندس ذوالفقاری ، هدف ازتشکیل جلسه را هماهنگی در زمینه بازرسی و استاندارد ومشکلات آن مطرح نمود واصول و رعایت استانداردها را فی نفسه از مسائل مهم و ارزشمند معرفی کردند ،همچنین تهیه یکسان سازی چک لیست های استاندارد را  از اهم نظرات سندیکا در مقوله بازرسی معرفی و تاکید نمودند بازرسی و استاندارد باعث رشد صنعت آسانسور در ایران گردیده و زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی و قطعات را فراهم نموده است.

آقایان مهندس (نظربیگی ، عطاریان، ذوالفقاری ، زارع پور، اسلامی) از اعضای کمیته فنی و(آقای مهندس عطاریان ) به عنوان  نماینده شرکتهای بازرسی عهده دار جلسه بوده و سپس آقای مهندس ذوالفقاری از حضور فعال نمایندگان سندیکا در جلسات تشکر نموده و همچنین ازتهیه چک لیست یکسان بازرسی و کارشناسان خبره در آینده بسیار نزدیک خبر دادند.

بعد از سخنرانی جناب مهندس ذوالفقاری جلسه پرسش و پاسخ مطرح گردید، مشارکت کنندگان سوالات خود را در زمینه استاندارد و بیمه و مشکلات آن مطرح نمودند و مهندسین کمیته فنی با صعه صدر وآرامش پاسخگو مسائل و سوالات مطرح شده بودند.

در انتهای جلسه مهندس طباطبایی ضمن تشکر از گروه بازرسین و نماینده استاندارد جناب مهندس ذوالفقاری تعامل ، هماهنگی ، همکاری را در راس عملکرد چهار گروه(درگیر در امر بازرسی آسانسور) اعلام کردند.

[fancygallery id=”4″ album=”8″]

سایر مطالب