برگزاری کارگاه آموزشی اصول بازرگانی خارجی توسط ایکریک

بسمه تعالی

احتراماً،  به استحضار میرساند ایکریک کارگاه آموزشی اصول بازرگانی خارجی را در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۹ در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی ایران از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به اطلاع رسانی اطلاعیه ( به شرح پیوست ) به اعضا اقدام لازم صورت پذیرد.

علی اصغر جمعه ای معاون امور تشکل ها

2

” اطلاعیه برگزاری کارگاه آموزشی اصول بازرگانی خارجی”

به استحضار میرساند مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC) در نظر دارد کارگاه آموزشی اصول بازرگانی خارجی را در تاریخ ۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار نماید.

علاقه مندان به شرکت در کارگاه آموزشی مذکور، نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰ هزار ریال ورودیه کارگاه به حساب شماره ۱۷۳۵۱۵۹۲۸۲ نزد بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی اقدام و یک نسخه از فیش واریزی را به همراه فرم ذیل حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ به نمابر شماره ۸۸۳۰۸۳۳۲ و یا پست الکترونیکی info@icric.org ارسال فرمایید، تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

اینجانب:                                                سمت:                                       شرکت:

زمینه فعالیت:                                                                                      در همایش مذکور شرکت خواهم نمود.

 شماره تلفن:                                            شماره نمابر:                                ایمیل:

1

سایر مطالب