تجهیز کارگاه های آموزشی

جلسه دوم کارگروه تجهیز کارگاه های آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

جلسه دوم کارگروه تجهیز کارگاه های آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

نشست کارگروه تجهیز کارگاه های آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی نهم دی ۱۳۹۹ با حضور تعدادی از اعضاء هیئت مدیره سندیکا ، تولیدکنندگان، بازرگانان، و نمایندگان آنها با هدف بررسی روشهای بهینه دریافت، سازماندهی تجهیزات اهدائی جهت تجهیز کارگاه ها، پیش گیری از اتلاف تجمیع تجهیزات مشابه، ملزومات با الویت ارسال، نحوه همکاری اعضاء با کارگروه تجهیز و موارد مرتبط، در محل سندیکا برگزار شد.
این نشست با حضور آقایان؛ مهدی زندنیا، ایرج نیازی، نادر الهی، امیر خرمی ، اصغر زنده دل، علیرضا میرنظام، تیموری ، ابوذر مومنی، پیرحیاتی، خاموشی، باقری، یاوری،علیرضا علیمحمدی، حقانی، خانم اکبری، و سهراب دنیابیگی مدیر اجرائی مجله دنیای آسانسور برپا گردید.
در آغاز آقای ایرج نیازی نائب رئیس هیات مدیره سندیکا با بیان خیر مقدم و تقدیر از مشارکت کنندگان، به معرفی کارگروه تجهیز و دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی پرداخته و افزودند: با بررسی جوانب مختلف و تنظیم توافق نامه، این مهم میان سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی و دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی منعقد گردید.
وی اثرات این توافق نامه و تعامل را در ابعاد آموزشی و ارتقاء دانش فنی اعضاء، دانشجویان و علاقمندان بسیار مهم توصیف کردند.
آقای نادر الهی بازرس سندیکا نیز با ابراز خرسندی از حضور مدعوین، اثرات تجهیز کارگاه های آموزشی برای آموزش فعالین و افراد جدید الورود بسیار مهم و قابل ستایش ارزیابی کرد و گفتند: با اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام تعامل با دانشکده فنی بیانگر آغاز دوره های جدیدی در آموزش های کاربردی و اثر گذار در صنعت است.
در ادامه آقای امیر خرمی عضو هیات مدیره سندیکا، دبیر کارگروه وسرپرست آموزشی رشته تعمیر و نگهداری آسانسور و پله برقی این دانشکده، به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیر مقدم از همکاری های به انجام رسیده در ظرف مدت کوتاهی که از اعلان همیاری و اهدای تجهیزات می گذرد، تقدیر و تشکر نمود.
آقای مهدی زندنیا عضو پیشکسوت و پرسابقه صنعت نیز با تقدیر از این حرکت آموزشی از اثرات ارزشمند آن در نسل های آتی سخن گفت و اضافه کرد؛ سال ها قبل تلاش های بسیاری بعمل آمد تا این صنعت صاحب تشکل و خانه بشود و اکنون ما شاهد به ثمر نشستن آن تلاش ها و تحقق اهداف آن نسل ها هستیم.
اصغر زنده دل دیگر عضو پر سابقه صنعت نیز از فعالیت ها و اقدامات هیات مدیره در این مورد تقدیر نمود و پیشنهادات خود در خصوص تسریع و ارسال تجهیزات و برنامه ریزی های لازم بیان کرد.
آقای ابوذر مومنی در ادامه لزوم اهداء لوازم ایمنی را خاطر نشان کردند و در مورد نقش ایمنی در دانشکده و دانشجویان نکاتی را بیان کردند.
و در انتها برخی دیگر از مدعوین ضمن اعلام آمادگی در مورد ارسال ملزومات مورد نیاز، به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

سایر مطالب