تجهیز گارگاه آموزش

🔹نشست هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در خصوص تجهیز گارگاه آموزش آسانسور و پله برقی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

نشست هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در خصوص تجهیز گارگاه آموزش آسانسور و پله برقی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره و برخی مدعوین (نمایندگان شرکت های تولید کننده تجهیزات صنایع آسانسور و پله برقی، بازرگانان و دست اندرکاران صنعت) روز دوم دی ماه در محل سندیکا برگزار شد.
مهندس ایرج نیازی نائب رئیس سندیکا و «مشاور تجهیز و راه اندازی کارگاه آموزشی رشته آسانسور و پله برقی» در آغاز ضمن خیر مقدم در خصوص توافق نامه سندیکا و دانشکده، توضیحاتی بیان کرد و گفت: تجهیز این کارگاه ها در وهله اول، ایجاد امکان فراگیری بهینه علوم تخصصی صنایع آسانسور برای جوانان این مرز و بوم است.
وی با برشمردن اسامی تعدادی از شرکت هایی که برای همیاری و تجهیز؛ کارگاه های آموزشی اعلام آمادگی کرده اند، استقبال شرکتها و علاقمندان را قابل توجه و بیش از انتظار توصیف کرد.
ایشان افزود: تجهیزات هم بصورت امانی و هم بصورت اهدائی، طی فرآیندهای قانونی پذیرش می شوند.
🔸پس از نشست بررسی تجهیز کارگاه های آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای، صحن سندیکا در ادامه شاهد برگزاری جلسه کارگروه آموزش و مدعوین بود که به بررسی و بحث در مورد سیلابس دروس و برنامه های آموزشی آتی رشته تازه تاسیس آسانسور در دانشکده فنی پرداختند و مقرر گردید اساتید کارگروه برنامه ها ، ایده ها و نظرات خود را جهت تصویب در جلسه آتی کارگروه به مسئول کمیته آموزش جناب مهندس امیر خرمی ارائه تا در صورت تصویب اجرایی گردند.
در خاتمه این نشست ها همچنین؛ برخی اساتید و دست اندرکاران موفق کارگروه آموزش از سوی هیات رئیسه سندیکا مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتن

سایر مطالب