متن مصاحبه مهندس کورس با سامانه خبری سندیکا

سامانه خبری سندیکای آسانسور: کیفیت نمایشگاه به مراتب بیش از کمیت آن برای سندیکا اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار سندیکای آسانسور، فرید کورس رئیس هیات مدیره سندیکای آسانسور و دبیر کمیته حل اختلاف با بیان این مطلب تصریح کرد: در نمایشگاه اختصاصی قبلی آسانسور و پله برقی ایران، اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته بود و مانند این دوره همه اعضا به صورت لحظه به لحظه در جریان امور قرار نداشتند، به عقیده من استقبال بسیار خوب بوده و همه می دانیم که عده زیادی در آخرین روزها برای ثبت نام تصمیم قطعی می گیرند.

وی افزود: از طرفی کمیت در این میان هرگز به اهمیت کیفیت نیست و برای سندیکا کیفیت به مراتب مهم تر است . تلاش ما این بوده که شرکت یا اشخاصی که به این صنعت ربطی ندارند در این نمایشگاه حضور نداشته باشند اما عضویت در سندیکا ملاک ما نبوده و مهم فعال بودن و حضور در خانواده بزرگ صنعت آسانسور بوده و هست.

کورس درباره جلسه خود با مقامات گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت:در این جلسه درخصوص گزارش مستند سندیکا به گمرکدر مورد انواع پله برقی وآپشن های آن بحث وگفت وگو شد . ضمن این که گمرک قیمت انواع درب آسانسور را نیز از سندیکا درخواست نموده است که به زودی این گزارش نیز تقدیم گمرک خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات اخیر در اتاق بازرگانی بازتاب مثبتی داشته یا خیر تصریح کرد : بها دادن به بخش خصوصی باعث پیشرفت می شود، اتاق بازرگانی هر چقدر باشکوه تر و قدرتمندتر باشد به نفع ما است، صنعت آسانسور نیز همیشه خصوصی بوده و هیچ ارتباطی به دولت نداشته و همین راز موفقیت این صنعت بوده است. پیش بینی من و همکارانم آینده ای روشن و مثبت است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

رئیس هیات مدیره سندیکا درباره بیمه معلم و ماجرای “گزینه جایگزین” گفت: تا زمانی که از بیمه معلم رضایت وجود داشته باشد هرگز به جایگزین فکر نخواهیم کرد، در این مدت تعامل بسیار خوب و مفیدی وجود داشته و اعضای سندیکا نیز از این روند رضایت دارند، البته ما شرایط دیگران را هم بررسی می کنیم و مشخص است که وجود رقابت باعث خروج از رکود و تکرار می شود.

سایر مطالب