معرفی مدیران و تولید کنندگان جوان

ریاست محترم انجمن ها/ اتحادیه ها/سندیکاها/صندوق ها/فدراسیون ها/کنفدراسیون ها

سلام علیکم
موضوع: معرفی مدیران و تولید کنندگان جوان

احتراماً، به پیوست نامهه شماره ۹۳/ج/۴۰۲ مورخ ۹۳/۴/۲۴ هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به معرفی مدیران و تولید کنندگان جوان که توفیق نقش آفرینی در عرصه صنعت و معدن کشور را داشته اند تا پایان مردادماه ۱۳۹۳ به مدیریت امور تشکلهای این اتاق اقدام فرمائید.

نام و نام خانوادگی:
نام شرکت:
شرح مختصری از نقش آفرینی در عرصه تولید:
تلفن و نشانی دقیق پستی:

ابراهیم بهادرانی

 javan

جناب آقای دکتر بهادرانی
دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران

با سلام و احترام

به استحضار می رساند: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با برگزاری هفت دوره جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان توانسته است، گام بلندی در پویایی و تحرک بیشتر در عرصه صنعت کشور بردارد و به ویژه توانست نقش و توان منابع عظیم نیروی جوانان کشور را در بخشهای مدیران، صنعتگران،معدنکاران، صادرکنندگان عیان سازد.

در پی برگزاری موفقیت آمیز این جشنواره ها، خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران افتخار دارد به منظور به نمایش گذاشتن توان نیروی جوان و خلاق کشور و تاثیر تولید و اندیشه فناوری در افزایش اقتدار تولید ملی، هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان را این بار در قالبی فراگیر در سال ۱۳۹۳ در تهران برگزار نماید. به همین لحاظ دست اندر کاران برگزاری هشتمین جشنواره از هم اکنون در صدد جذب همکاری و حمایت مدیران، نهادها و واحد های تولیدی و صنعتی کشور به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره مهم ملی برآمده اند.

بدینوسیله، از جنابعالی تقاضا می گردد ضمن دعوت به حضور آن مقام عالی خواهشمند است، ترتیبی اتخاذ فرمائید لیست پیوستی را جهت دعوت از مهمانان آن اتاق محترم به دبیرخانه تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ ارسال شود. پیشاپیش از همکاری جنابعالی کمال تشکر را دارد.

با احترام مجدد
سید علی صدری
رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن و تجارت ایران

javan1

سایر مطالب