نخستین کنفرانس همکاری های اقتصادی و صنعتی ایران و هند-بمبئی بهمن ماه ۱۳۹۲

بسمه تعالی

رئیس محترم سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته

با سلام

احتراما به اطلاع میرساند که “مجتمع ارتباطات نسل نو” در نظر دارد تا با همکاری “سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند” نسبت به اعزام “هیاتی عالیرتبه” در زمینه های مختلف بازرگانی،خدمات فنی ومهندسی ،صنعتی و سرمایه گذاری به کشور هند(بمبئی) در اوایل بهمن ماه سال جاری اقدام نماید.

حضور در کنفرانس همکاریهای اقتصادی و صنعتی ایران و هند، ملاقات با مقامات اقتصادی و صنعتی هند، نشست با مسئولین و اعضای اتاق ها و تشکل های بازرگانی، بازدید از پروژه های آماده سرمایه گذاری و مراکز تجاری و صنعتی و برگزاری جلسات کاری با تولید کنندگان و بازرگانان برجسته هندی و … ازجمله موارد خاص برنامه ریزی شده برای هیات اعزامی است.

لذا با توجه به وجود فرصت های عظیم تجاری و ظرفیت های فراوان هند به عنوان یکی از بزرگترین قطب های تجاری و صنعتی جهان و ویژگی های برتر و کم نظیر این برنامه مهم تجاری، خواهشمند است دستور فرمایید تا ضمن اطلاع رسانی این رویداد مهم به اعضای محترم و موسسات تابعه مراتب به نحو مقتضی در سایت یا نشریه آن مجموعه محترم منعکس گردد. ضمناً سرکار خانم غیاثی(مدیر محترم پروژه) به شماره ۲۲۹۰۳۲۳۲-۰۲۱(۲۰خط) به منظور پاسخگویی به سوالات مطروحه به حضورتان معرفی شوند.

                                              با تشکر وسپاس
سید بابایی
دبیر کل

iran-hend

سایر مطالب