نمایشگاه تخصصی ساختمان،برق ،نفت گاز در ترکمنستان

به نام خدا

اعضاء گرامی انجمن

با سلام،

احتراما، به اطلاع میرساند اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان، برق، نفت و گاز و صدو خدمات فنی و مهندسی ایران در ترکمنستان با عنوان “ایران پروژه (۱+۴)”، ۱۵ لغایت ۱۷ مردادماه ۱۳۹۳، در عشق آباد، پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.ParsPegahtejarat.com و با www.ir-tu.com مراجعه فرمایید.

سیامک دولتشاهی
دبیر کل و عضو هیات مدیره

 

turkmenistan

 

ایران پروژه (۴*۱)
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان، برق، نفت و گاز و صدور خدمات فنی و مهندسی ج.ا.ایران
عشق آباد – ۱۵- ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۳
IRAN project 6-8 AUG -2014

احتراما با عنایت به برگزاری نمایشگاه فوق در کشور ترکمنستان ذیلا اشاره ای در خصوص اقتصاد این کشور معروض می دارد.

اقتصاد کشور ترکمنستان پس از فروپاشی شوروی سابق از یک اقتصاد بسته به اقتصاد باز رویکرد داشته و بر اساس نظرات تحلیلگران اقتصادی جهان یکی از سریعترین اقتصادهای در حال توسعه و رو به رشد در جهان به شمار می رود.

حجم مبادلات پروژه های در حال ساخت، راه اندازی برق و توسعه میدان های گاز و نفت در حال انجام منتهی به سال ۲۰۱۴ معادل پنجاه و سه میلیلارد دلار بالغ می گردد.

اکنون ذخایر ارزی ترکمنستان با استقبال از حجم سرمایه گذاری های خارجی گسترده و در حال توسعه در این کشور بسیار شگرف بوده بطوریکه پس از روسیه فدراتیو مقام دوم را در منطقه CIS دارا می باشد.

بر گزاری بازی های آسیایی در سال ۲۰۱۷ در کشور ترکمنستان همزمان با راه اندازی پروژه های بسیار در اقصی نقاط این کشور جهت ساخت و ساز و توسعه شهری و فضا ها و اماکن ورزشی و استادیوم ها و هتل ها در ترکمنستان همراه بوده است. حجم صادرات ایران و ترکمنستان در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ در چهارچوب تهاتر و مبادلات کالا و خدمات و پروژه ها بالغ بر ۴/۲ میلیارد دلار از سوی طرف ترکمنی اعلام گردیده است .

با حمایت و تمهیدات در نظر گرفته مقرر شده در روز افتتاحیه وزرای محترم کابینه پس از باززدید به همراه معاونین و کارشناسان وزارتخانه ها، نسبت به گفتگو با مشارکت گنندگان در حوزه تهیه و خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایند. این بازدید ها در طول سه روز توسط کارشناسان خرید وزارتخانه های گاز، بازرگانی، صنعت ساختمان و برق و نفت در محل غرفه ها بطور تمام وقت ادامه خئاهد یافت و قطعا طرف های ترکمنی منتظر حضور و چگونگی فعالیت شرکت کنندگان در اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان، برق، نفت و گاز و صدور خدمات فنی و مهندسی می باشند.

مکان قصر نمایشگاهی عشق آباد با امکانات نمایشگاهی با وسعت ۲۵۰۰ متر مربع مسقف می باشد که فضای آن جهان برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق، و نفت و گاز و خدمان فنی و مهندسی با استقبال صد در صدی علاقمندان روبرو گردیده است.

آخرین تاریخ ثبت نام ۲۴/۳/۹۳ و غیز قابل تمدید می باشد لذا خواهشمند است در صورت تمایل به حضور نسبت به ارسال فرم های مشارکت و پرداخت هزینه های غرفه جهت رزرو قطعی غرفه ها طبق نقشه نمایشگاه اقدام فرمایید.

غرفه: هر متر مربع ۲۳۵دلار + ۳۶۰ دلار هزینه ثبت نام غرفه (جهت غرفه ۱۲ مترمربع هر مترمربع ۲۶۵ دلار)

آخرین مهلت ثبت نام : ۱۳۹۳/۰۳/۲۴ – زمان برگزاری نمایشگاه ۱۵- ۱۷ مرداد ۹۳ – مکان : قصر نمایشگاهی عشق آباد

امور نمایشگاهی شرکت پارس پگاه تجارت

2

سایر مطالب