نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان-۲۶ الی ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۲

وزارت صنعت معدن و تجارت
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

انجمن صنفی سازندگان چراغهای روشنایی برق در ایران
انجمن صنفی تولید کنندگان سیم و کابل ایران
سندیکای صنعت برق ایران
سندیکای شرکت های تولید کننده برق
انجمن صنفی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران
سندیکای صنایع آسانسور و پله بری ایران و خدمات وابسته
انجمن صنایع موتور و ژنراتور ایران
انجمن صنعت تاسیسات

موضوع: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان

با سلام و احترام

با توجه به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۲ در مسقط پایتخت عمان،مقتضی است اطلاع رسانی این رویداد صنعتی به واحد های صنعتی زیر مجموعه به نحو شایسته صورت پذیرد.

با توجه به حضور واحدهای صنعتی نمونه در حوزه سازه های فلزی، شیرآلات، سنگ، شیشه، سیم و کابل، صنایع چوب، صنایع ریخته گری، متالوژی و محصولات وابسته، دکوراسیون ساختمان، درب و پنجره، رنگ و رزین و پوششهای پلاستیکی،قیر و آسفالت و… در شهرک های صنعتی عباس آباد، نصیر آباد، شمس آباد، پایتخت و پرند،این نمایشگاه فرصت مناسبی برای افزایش حجم صادرات کشور است.

لازم به ذکر است میزان واردات عمان از ایران مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار است که با توجه به چشم انداز کشور عمان تا سال ۲۰۲۰، این کشور برای ساخت پروژه های عمرانی می بایست مبلغ  ۱۱۰ میلیارد دلار هزینه نماید.

سال گذشته این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰ متر مربع و با حضور ۲۱ کشور جهان برگزار گردید.

علافقمندان جهت حضور در نمایشگاه عمان می توانند تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری با شماره ۰۹۱۲۶۸۶۸۶۴۰ و ۷۷۵۱۶۶۱۳ تماس حاصل فرمایند. خاطر نشان میگردد واحدهای صنعتی مستقردر شهرک های صنعتی تابعه از تخفیف ۱۰ درصدی برای حضور نمایشگاه مذکور برخوردار می شوند و هزینه هر متر مربع غرفه با احتساب تخفیف ۴۲۵ دلار می باشد.

جهانگیر مجیدی
سرپرست معاونت صنایع کوچک

صنعت-عمان2 صنعت-عمان

 

سایر مطالب