کنفراانس مدیریت خلاق (CMP)

بسمه تعالی

مدیریت محترم سندیکای آسانسور و پله برقی
جناب آقای مهندس فرید کورس

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید، امروزه در دنیای کسب و کار، یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت سازمان ها بکارگیری روش های نوآورانه و خلاقانه مدیریتی می باشد.

از آن جائیکه نقش موثر مدیران سازمان ها در آموزش و پیاده سازی این فرآیند جذاب و توام با خلاقیت انکارناپذیر می باشد بر آن شدیم تا “کنفراانس مدیریت خلاق (CMP)” را با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران، رشد سطح سلامت سازمانی و توانمندیهای سازمان های فعال و نیز شیوه های جدید در رقابت های برون سازمانی با حضور جمعی از اساتید برجسته و مدیران برتر سازمانهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور و مسئولین عالی رتبه کشوری در مورخ ۹۳/۵/۳۰ برگزار گردد.
لازم بذکر است این نشست همراه با ۲ شب اقامت در مشهد مقدس همراه با پذیرایی و نیز سرویس ایاب و ذهاب به محل برگزاری کنفرانس می باشد.
لذا بدین وسیله از جنابعالی به عنوان یکی از مدیران شایسته کشوری دعوت بعمل می آید تا ضمن حضور پر رنگ خود و اعضاء هیئت مدیره، به صلاحدید اعضاء فعال آن سازمان را جهت اطلاع رسانی و فراهم آوردن تسهیلات حضور این عزیزان در کنفرانس به دبیرخانه اعلام فرموده تا اقدامات شایسته میزبانی صورت پذیرد.
لدا خاطر نشان می گردد تمامی شرکت های تابعه آن انجمن محترم که از این طریق تمایل به بهره گیری از فضاهای ویژه معرفی می باشند امکان بهره مندی از ۱۰ درصد تخفیف را خواهند داشت.
شایان ذکر است به مدیرعامل یا سرپرست مجموعه جایگاه VIP و گواهینامه حضور در کنفرانس به صورت رایگان اهداء خواهد شد.
ضمنا خواهشمند است در صورت امکان دستورات مقتضی جهت ازاطلاع رسانی کنفرانس از طریق سایت مجموعه و صدور مجوز بابت درج درج آرم آن انجمن محترم را در دعوتنامه های ارسالی از طرف این دبیرخانه مبذول فرمائید.
امیدواریم با اراده و حمایت جنابعالی بتوانیم گامی دیگر در جهت رشد بیش از پیش این حوزه برداشته و افتخار دیگری را در یک کارنامه مشترک به ثبت رسانیم.

با سپاس
ایمان اسدی
دبیر کنفرانس

 khllagh1

مدیریت محترم عامل شرکت سندیکای آسانسور و پله برقی
جناب آقای فرید کورس

با سلام و احترام

در نظر است “کنفرانس مدیریت خلاق (cmp)” با رویکرد آموزش مدیران کارآمد در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ در مشهد مقدس برگزار گردد در این کنفرانس آموزشی که با حضور مدیران ارشد و میانی از سراسر کشور برگزار می شود و به بررسی روشهای نوین تعالی سازمانی و پیاده سازی خلاقیت در اداره کردن سازمان مطبوع خواهیم پرداخت. اساتیدی از بهترین مجموعه های مدیریتی و کمپانی QAM عضو مرکز ملی تائید صلاحیت ایران (NACI) و نماینده رسمی American Global Standards(AGS) در این کنفرانس آموزشی سخنرانی خواهند نمود و در پایان دوره ۴ مدرک معتبر به شرح ذیل اعطاء خواهد شد:

۱-      گواهینامه مدیریت خلاق از کمپانی QAM عضو NACI (مرکز ملی تائید صلاحیت ایران).

۲-      گواهینامه مهندسی مجدد در فرآیند سازمانی از کمپانی QAM عضو NACI (مرکز ملی تائید صلاحیت ایران).

۳-      گواهینامه روش های بهبود و ارتقاء بهره وری از کمپانی AGS مورد تائید AIAO (مرکز اعتبار بخشی بین المللی آمریکا).

۴-      اعطای گواهینامه حضور در کنفرانس از انجمن مدیریت ایران با اعتبار تائید صلاحیت از وزارت علوم تجقیقات و فناوری، شرکت ملی نفت ایران، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.

دستاوردهای کنفرانس:

۱-      معرفی مدیران خلاق کشور.

۲-      آموزش روش های تعیین استراتژی و چشم انداز سازمان.

۳-      نقش مدیر خلاق در سازمان توسعه یافته.

۴-      اهمیت تعالی سازمانی و شناسایی بحران در سازمان

۵-      برگزاری کارگاه آموزشی جهت پیاده سازی روشهای بررسی نوین و خلاق مدیریت تغییر در سازمان.

پیروی همانگی انجام شده و طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه شرکت کنندگان ضمن استفاده از کارگاه آموزشی از معنویات حسن هم جواری با بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) و زیارت حرم مطهر و دو شب اقامت نیز بهره مند خواهند شد. لازم بذکر است در پایان کنفرانس لوح فشرده کنفرانس به شرکت کنندگان در دوره اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی کنفرانس به آدرس : www.CMPC.ir مراجعه نمایید.

ایمان اسدی
مدیر ارشد بازرگانی

khallagh2

khallagh3

سایر مطالب