کنفرانس نقش بخش خصوصی در تدوین برنامه توسعه سازمان ملل متحد

باسمه تعالی

ریاست محترم سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته

با سلام،

       همان طور که استحضار دارند اهداف توسعه هزاره شامل هشت هدف کلیدی است که در سال ۲۰۰۰ همزمان با آغاز هزاره سوم میلادی، در راستای توسعه تجاری کشورها توسط سازمان ملل متحد تدوین گردیده است. مبارزه با فقر، بیسوادی، تخریب محیط زیست، نا برابری جنسیتی و مشارکت جهانی برای توسعه، از جمله این اهداف می باشند و قرار بود تا سال ۲۰۱۵ به نتیجه می رسیدند. با توجه به چالشهای موجود در زمینه دستیابی به اهداف مذکور سازمان ملل و آزانسهای تخصصی آن از اعضای خود دعوت کرده اند تا ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده پیشنهادهای خود را برای دستیابی به این اهداف ارائه نمایند.

مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) بر این باور است که دستیابی به اهداف توسعه فقط از طریق تعامل فعال و تشریک تجربیات همه ی بخش های جامعه، اعم از دولت ها، جامعه مدنی، بخش خصوصی و سازمانهای بین المللی قابل حصول است و می توان از این طریق، راهکاری همه جانبه و عملی در جهت جبران کاستی ها و تسریع پیشرفت ها برگزید.

به این منظور این مرکز کنفرانسی تحت عنوان ” نقش بخش خصوصی در تدوین برنامه ی توسعه سازمان ملل متحد بعد از سال ۲۰۱۵ ” را طی روزهای ۳ و۴ تیرماه (برابر با ۲۴ و ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ ) در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با حضور نمایندگان بخش خصوصی کشورهای اسلامی و متخصصین بین المللی برگزار مینماید.

ضمن دعوت از جنابعالی خواهشمند است دستور مقتضی نسبت به اطلاع رسانی کنفرانس مربوطه را صادر و با تکمیل فرم ذیل و ارسال آن از طریق شماره نمایر ۸۸۳۰۸۳۳۲ و یا پست الکترونیکی info@icric.org این مرکز را جهت انجام هماهنگی های لازم جهت حضور علاقمندان آگاه نمایند. پیشاپیش از بذل توجه و حسن همکاری جنابعالی سپاسگزاری می گردد.

نام و نام خانوادگی: 

سمت:

 

شماره تلفن:

 

پست الکترونیکی:

مهدی فاخری
دبیر کل

icric

سایر مطالب