گزارش جلسه پنجاه و چهارم هیئت مدیره مورخ ۹۸/۰۵/۰۶

گزارش جلسات هیئت مدیره

پایان جلسه: ۲۰:۳۰

شروع جلسه: ۱۷:۰۰

تاریخ جلسه: ۰۶/۰۵/۹۸

شماره جلسه: پنجاه و چهار

حاضرین (اصلی و علی البدل): آقایان مهندس کورس، ابریشمی، عرب زاده، حریری، عبدالهی، شفائی، قلیچ خانی

غائبین (اصلی و علی البدل): آقایان مرزبان(مرخصی)، عبادت(مرخصی)، خبیری، ناهیدی، درگاهی، مردمی، هیبتی

بازرسین (اصلی و علی البدل): خانم مؤذن

                             آقایان الهی، دهقان

میهمان: آقای زندنیا

پیش از دستور:

·         آقای مهندس حریری درخصوص نرم افزار محاسبات آسانسور مطالبی را فرمودند.

·         آقای مهندس عرب زاده گزارشی از عملکرد کمیته ارزشیابی را ارائه نمودند.

·         در خصوص لیست درخواست های جابجایی شرکت نصاب آسانسور که توسط مالکان ساختمان ها ارائه شده بود و در پاسخ به درخواست همکاران، از طریق کانال تلگرام سندیکا اطلاع رسانی شده بود بحث شده و نقاط ابهام آن شفاف سازی شد.

   توضیح اینکه:

یکی از خدمات سندیکا، همکاری با مالکان ساختمان هایی است که به هر دلیل (اختلاف، انحلال، نداشتن پروانه، اتمام اعتبار پروانه و . . . نصاب اولیه آسانسور) قادر به ادامه کار با آن شرکت نبوده و درخواست ادامه کار با شرکت جدید را دارند. و نیز همکارانی که به علت اتمام اعتبار پروانه طراحی و مونتاژ و یا هر دلیل دیگر قادر به ادامه کار و ارائه برگه استاندارد به طرفین قرارداد خود نیستند. در این خصوص سندیکا با دریافت مدارک مثبته مبنی بر درخواست کتبی مالک به همراه مدارک هویتی وی، برگه تسویه حساب با شرکت نصاب اولیه، تعهدنامه انجام کار توسط شرکت جایگزین، اقدام به صدور نامه جابجایی شرکت نصاب آسانسور می نماید که شرکت جایگزین نیز یا توسط خود مالکان معرفی شده و یا در صورت عدم اطلاع آنها، لیست اعضای دارای پروانه طراحی و مونتاژ سندیکا در اختیارشان قرار می گرفت.

بر اساس دستور هیئت مدیره و جهت جلوگیری از شائبه مهرفروشی، تعداد ارجاعات به هر شرکت در لیستی ثبت شده و میزان حداکثری برای این درخواست ها در نظر گرفته شده بود. جهت کاهش خطای انسانی پرسنل دبیرخانه،
شرکت هایی که بیش از سه درخواست داشتند، های لایت شده و ارجاع به آنها جهت رعایت سقف ارجاع، با کنترل بیشتری انجام می گردید و هیچ دلیل دیگری در خصوص رنگی بودن اسامی آنها وجود ندارد.

با توجه به دستور هیئت مدیره مبنی بر انتشار لیست مذکور جهت شفاف سازی، این لیست بدون هیچ کم و کاستی و به صورت رنگ شده منتشر شد که با توجه به ابهامات پیش آمده در خصوص رنگی بودن برخی اسامی، این لیست اصلاح شده و مجدداً منتشر گردید.

شایان ذکر است لیست مذکور، اسامی شرکت هایی است که به صورت قانونی کار کرده و به حقوق سایر همکاران احترام گذاشته و با سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران همکاری داشته اند.

دستور جلسه:

·        در خصوص تاسیس شرکت تعاونی بحث و تبادل نظر شد و ابهامات آن مورد بررسی قرار گرفت.

مصوبات:

·         در خصوص محاسبات آسانسور مقرر گردید که موارد مطرح شده توسط آقای مهندس حریری مکتوب شده و به اطلاع اعضا رسانده شود.

·         در خصوص تعاونی مصوب گردید آقای عبدالهی به عنوان مسئول کارگروه اصلاح اساسنامه تعاونی با همکاری آقای الهی و خانم مؤذن و دعوت از افراد مد نظر عضو سندیکا نسبت به برگزاری جلسات اصلاح اساسنامه تعاونی اقدام نموده و حداکثر ظرف دو هفته از این تاریخ، اساسنامه اصلاح شده تعاونی را به هیئت مدیره ارائه نمایند.

 

سایر مطالب