صدور گواهینامه شغلی توسط انجمن صادرکنندگان خدمات فنی جهت نیروی کار شاغل در خارج کشور

بنام خدا

مدیران محترم عامل شرکتهای عضو انجمن
موضوع: گواهینامه شغلی
با سلام
احتراما، پیر و عقد تفاهم نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورخ ۸۸/۰۳/۱۲ ، مسئولیت اخذ مدارک و بررسی آنها جهت صدور گواهینامه های شغلی برای نیروی کار ایرانی شاغل در پروژه های خارج از کشور شرکتهای ایرانی صادر کننده خدمات فنی و مهندسی، به این انجمن واگذار گردیده است برخی از مزایای اخذ گواهینامه های شغلی به شرح ذیل می باشد:
• درج نام ۳ کشور در گواهینامه به عنوان مقصد نیروی کار اعزامی در پروژه های مختلف • معافیت از پرداخت وجوه عوارض خروج از کشور در سفرهای مکرر در یک سال • معافیت ورود ابزار کار به کشور توسط دارندگان گواهینامه شغلی بر اساس ماده ۱۲ نانون استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی و ماده ۱۰ قانون واردات و صادرات • امکان پرداخت ماهیانه حق بیمه نیروی کار ایرانی شرکتهای صادر کننده خدمات فنی و مهندسی شاغل در خارج از کشور برای دارندگان گواهینامه مذکور • برخورداری دارند. گان گواهینامه های شغلی از پوشش های حمایتی و خدماتی سازمان تأمین اجتماعی.
با عنایت به توضیحات فوق ، اخذ گواهینامه شغلی موجب صرفه جویی در هزینه و ونت و تسهیل در امر ورود و خروج نیروی کار و ابزار کار آنها می گردد. لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی موضوع به مدیران ذی ربط پروژه آن شرکت محترم، در صورت تمایل به اخذ گواهینامه شغلی، مدارک مربوطه را به انجمن ارسال نمایند. همچنین متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز و دریافت فرم مربومله به آدرس اینترنتی انجمن به نشانی ان..www.iccair.com (بخش خدمات ما مراجعه یا با کارشناس مسئول صدور گواهینامه های شغلی آقای مهرداد خیابانی به شماره تماس ۸۸۰۹۹۴۲۴ داخلی ۱۱۷ تماس حاصل فرمایند

سایر مطالب