نمایشگاه کالاهای وارداتی ایوو- چین

به استناد نمایشگاه کالاهای وارداتی ایوو- چین ۲۰۲۰-تشکلها

رؤسای محترم تشکل های ملی وابسته به اتاق بازرگانی ایران

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند نمایشگاه وارداتی ایوو چین به میزبانی اتاق بازرگانی بین المللی چین در تاریخ ۱۳ الغابت ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ در شهر ایوو و به شرح اطلاعات پیوست برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت صادرات محصولات تولیدی کشورمان، موضوع حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایوو که بلافاصله پس از نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای برگزار می گردد توجه ویژه ای را طلب می کند. لذا با پیگیری ها و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین برگزار کننده نمایشگاه، امکان دریافت تسهیلات و امکانات بیشتری برای حضور فعال شرکت های ایرانی وجود خواهد داشت. و در ضمن موضوع دعوتنامه در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی ایرانیان و شرکت های ایرانی جهت حضور در بازار چین می باشد که برای حضور در این نمایشگاه، امکان ارسال دعوتنامه از سوی برگزار کنندگان و دفتر روابط خارجی استان جه جیانگ وجود دارد،

بر اساس اطلاعات دریافتی از کمیته برگزار کننده نمایشگاه مذکور، نمایشگاه کالاهای وارداتی ایوو -۲۰۲۰ تسهیلاتی به شرح زیر به غرفه داران ارائه می نماید:

– هزینه غرفه استاندارد (۹ متر مربع) ۱۰۰۰ یوان (معادل ۱۵۰ دلار) است.

– در صورتی که یک کشور بیش از ۱۰ شرکت به نمایشگاه مربوطه اعزام نماید، هزینه غرفه رایگان خواهد بود. لازم به ذکر است هزینه دکوراسیون غرفه از هزینه اجاره غرقه مجزاست و هزینه دکوراسیون به عهده غرفه داران خواهد بود

– شرکت هایی که در دومین و سومین نمایشگاه واردات چین (۲۰۲۰) شرکت کرده باشند، از مزایای غرفه رایگان برخوردار خواهند بود

– کمیته برگزار کننده نمایشگاه با هماهنگی کمیسیون بازرگانی استان جه جیانگ پس از بررسی فهرست غرفه داران با ارسال دعوتنامه، امکان دریافت روادید چین به منظور مشارکت در نمایشگاه مذکور را تسهیل می نماید.

– مدت روادید اقامت در چین ۹۰ روز خواهد بود

-رفه دارانی که از خارج از چین به این کشور وارد می شود، می بایست پروتکل قرنطینه ۱۴ روزه را بگذرانند.

-این نمایشگاه بلافاصله پس از نمایشگاه واردات شانگهای و از روز ۱۲ نوابر(۲۳آبان) شروع می شود و شرکت هایی که قبلا جهت حضور درنمایشگاه شانگهای ثبت نام کرده اند، می توانند در این نمایشگاه نیز حضور یابد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مشخصات زیر تماس حاصل فرمایند:

تلفن: ۸۵۴۱۵۶۶۶ (۵۷۹-۸۶+)

فاکس: ۸۵۴۱۵۰۷۷ (۵۷۹-۸۶+)

ایمیل: import@viwufair.com

وب سایت: www.importfair.cn

سایر مطالب