بیست و سومین جلسه

هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران بیست و سومین جلسه خود را برگزار کرد

بیست و سومین جلسه هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران؛ هفتم مهر ۱۳۹۹ با حضور اعضای هیات مدیره، بازرسین و مدعوین در محل سندیکا برگزار شد.
از جمله مهمترین مسائلی که در بیست و سومین جلسه هیات مدیره مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت می توان به این موارد اشاره کرد:
-ارائه و بررسی گزارش نمایندگان سندیکا از نشست شورای سیاست گزاری در مورد بازرسی ادواری، اصلاح و تغییر شیوه نامه (در ارتباط با بخش طراحی و مونتاژ).
– قرائت گزارش جلسه «بررسی و تدوین استراتژی صنعت آسانسور» و ارائه توضیح توسط مهندس قلیچ خانی(۱)
-بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات هیات مدیره در باره امور مختلف مربوط به صنعت و مسائل پیش رو و نیز بحث و تصمیم گیری در مورد مصوبات باقی مانده و اخیرهیات مدیره سندیکا.
-بررسی موضوع اپلیکیشین مرتبط با فعالیت های اعضا سندیکا که در قالب آنلاین قابل انجام است. (باعنوان موقت الو سندیکا).
– بحث و بررسی طرح سامانه آسانه( دیگر طرح مربوط مستند سازی آنلاین بخش دیگری از فعالیت های اعضای سندیکا).
– طرح موضوع و تصمیم گیری در مورد همکاری با شرکت ارائه دهنده خدمات نرم و سخت افزاری. (موسوم به فن آوا کارت)
-اتخاذ تصمیم و تصویب طرح افزایش هزینه رسیدگی به پرونده ها در شعبات حل اختلاف سندیکا از پنج میلیون ریال به ده میلیون ریال و لحاظ تخفیف ۵۰درصدی برای اعضای سندیکا.
در ادامه نشست بیست و سوم هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران، همچنین؛ موضوعاتی از جمله طرح سامانه، موارد و مکاتبات مرتبط با صنعت و سندیکا، افزایش تعاملات و همکاری با مراتب مختلف در بخش های دولتی و خصوصی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.س د

۱)توضیح: اولین جلسه بررسی و تدوین استراتژی صنعت آسانسور با حضور نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران، اتحادیه کشوری صنف آسانسور و پله برقی، انجمن تولید کنندگان قطعات آسانسور و پله برقی، تعدادی از پیشکسوتان و خبرگان صنعت، اوایل مهر ۹۹ در محل اتحادیه کشوری آسانسور پله برقی و خدمات وابسته برگزار شده بود.

سایر مطالب