تفاهم نامه آموزشی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تفاهم نامه آموزشی منعقد کردند

سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با هدف استفاده از امکانات آموزشی و تخصصی، تفاهم نامه آموزشی با دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی منعقد کرد.
بدنبال دعوت مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی ازهیات مدیره سندیکا جهت بازدید از امکانات و فضای آموزشی این دانشکده در اوایل آذر ۱۳۹۹ وپس از بررسی های صورت گرفته، تفاهم نامه استفاده از امکانات آموزشی توسط سندیکا با هدف اجرای برنامه های آموزشی و افزایش دانش فنی و بروز رسانی اطلاعات تخصصی اعضای، اول دی ماه ۱۳۹۹ با حضور اعضای هیات مدیره سندیکا، رئیس، معاونین دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی درمحل این دانشکده منعقد گردید.
این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام خداوند، پخش سرود جمهوری اسلامی، و خیر مقدم دکتر اردشیر عبدی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی آغاز شد.
دکتر عبدی در ادامه با بیان مختصری در باره دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی به معرفی بخش هایی از امکانات و رشته های آموزشی آن پرداخت.
دکتر عبدی همکاری صنعت و دانشکده را بسیار تاثیر گذار و سازنده توصیف کرد و گفت: این تعاملات و همکاری می تواند نتایج ارزشمندی را موجب بشود.
مهندس زهره وندی رئیس هیات مدیره سندیکا هم با تقدیر از تلاش های رئیس و مدیران دانشکده و اقدامات صورت گرفته در خصوص ایجاد زمینه انعقاد تفاهم نامه و تعاملات آموزشی، به معارفه صنعت آسانسور، سندیکا و توانمندی های صنعتگران فعال در این صنعت پرداخت.
وی در ادامه انعقاد تفاهم نامه آموزشی را در ارتقاء دانش فنی اعضا و دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت آسانسور بسیار تاثر گذار برشمرد.
مهندس ایرج نیازی نائب رئیس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران نیز، استقبال و همکاری مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی در مورد تعاملات آموزشی، با سندیکا را قابل ستایش خواند و افزود: صنعت آسانسور دارای پتانسیل و توانمندی قابل توجهی است و تعامل با دانشکده می تواند از این توانمندی در جهت آموزش دانشجویان رشته های مرتبط و اعضای صنعت استفاده شایسته نماید.
نادر الهی بازرس سندیکای صنایع آسانسورو پله برقی ایران نیز با تشکر از کوشش های مسئولان دانشکده دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی در ایجاد زمینه تفاهم و تعامل، قابل تقدیر دانست و سپاسگزاری نمود.
بازدید از برخی کارگاه های تخصصی و همچنین کارگاه در حال تجهیز آسانسور به مدیریت مهندس آوانسیان از اعضای پرسابقه صنعت و مهندس عسگری از دیگر برنامه های جنبی انعقاد تفاهم نامه آموزشی بود.
آقایان مهندسین امیر خرمی و رضا زادمهدی از دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

سایر مطالب