ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و ساخت وساز ترکمنستان

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و ساخت وساز ترکمنستان
(۵ الی ۷ شهریور ماه ۱۳۹۳) عشق آباد – ترکمنستان

دفتر ثبت نام نمایشگاه در ایران:
تهران خیابان دماوند، بین آیت و باقری، پلاک ۳۹۰، طبقه سوم                  کد پستی : ۱۷۴۳۷۹۵۳۷۱
تلفن / دورنگار: ۷۷۹۸۰۶۴۰- ۷۷۹۸۰۶۳۹-۷۷۴۸۳۷۲۶(۰۲۱)         info@iranexhibition.com     www.iranexhibition.com

به نام خدا

مدیریت محترم

با سلام،
احترما به استحضار می رساند ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و ساخت و ساز ترکمنستان توسط وزارت ساخت و ساز اتاق بازرگانی ترکمنستان از تاریخ ۵ الی ۷ شهریورماه ۱۳۹۳ در پایتخت این کشور و شهر عشق آباد برگزار خواهد شد. نمایشگاه فوق سال گذشته با حضور کشورهای استرالیا، بلژیک، فرانسه، یونان، ایتالیا، مقدونیه، لهستان، سوئیس، ترکمنستان، اکراین، بلاروس، چین، آلمان، ایران، قزاقستان، مالزی، روسیه، ترکیه، امارات، ازبکستان در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰۰ متر مربع برگزار شد. ترکمنستان یکی از سریعترین اقتصادهای در حال توسعه جهان را داراست و در حال حاضر ۳۲ میلیارد دلار پروژه در دست ساخت دارد و سرمایه گذاری های گسترده ای برای بازیهای المپیک آسیایی ۲۰۱۷ در حال انجام است. حجم مبادلات ایران و ترکمنستان در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار می باشد که عمده محصولات صادراتی را مصالح و تجهیزات ساختمانی تشکیل میدهند و سال گذشته ایران بعد از ترکیه با ۵۰۲ متر مربع بزرگترین پاویون کشوری را در نمایشگاه فوق داشت.

با عنایت به محدودیت فضای رزرو شده که در اختیار ایران قرار گرفته است به محض تکمیل فضای اختصاصی ایران ثبت  نام متوقف شده و به هیچ وجه امکان ثبت نام در نمایشگاه وجود ندارد. لذا اولویت ثبت نام با تاریخ واریز وجه  میباشد. (مهلت ثبت نام ۳۱/۰۲/۱۳۹۳)

(تلفن/ دورنگار:۷۷۵۱۶۶۱۳-۷۷۵۱۶۶۱۴-۷۷۴۸۳۷۲۶)

با تشکر و احترام مجدد
حمید رسالتی
مدیر ثبت نام دفتر ایران

((فرم ثبت نام))

نام شرکت:                                  نام مدیر عامل:                                    تولیدات:نام نماینده:                                    تلفن:                          نمابر:                         همراه:

فضای مورد نیاز:………….متر مربع             * حداقل متراژ درخواستی داخل سالن ۱۲ مترمربع و فضای باز ۳۰ متر مربع

*هزینه هر متر مربع داخل سالن با تجهیزات ۳۹۰ یورو              * هزینه هر متر مربع فضای باز بدون تجهیزات ۱۴۰ یورو

 

کل هزینه به مبلغ…………….. یورو/ ریال (معادل ریالی هزینه غرفه) طی فیش شماره …………….در وجه شرکت بین المللی همایش سازان پیشگام(نماینده نمایشگاه در ایران) بانک پاسارگاد ایران شماره ۱-۲۹۸۵۷۲-۱۱-۲۵۵ شماره شبا IR180570025501100298572001 به تاریخ …………. پرداخت گردیده ، اصل فیش واریزی ضمیمه این فرم است.

مهر و امضا در خواست کننده غرفه:                                             دفتر ثبت نام نمایشگاه در ایران:

turkmenistan

سایر مطالب