اعزام هیئت تجاری – بازاریابی جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی آسانسور، صنعت برق و الکترونیک استانبول

 

به گیرندگان پیوست
موضوع: اعزام هیئت تجاری – بازاریابی جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی آسانسور، صنعت برق و الکترونیک استانبول

با سلام و احترام

به اتحضار می رساد، شرکت بازرگانی بین المللی پارس رستاک با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری و حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در نظر دارد جهت بازدید صنایع کوچک از نمایشگاه بین المللی تخصصی آسانسور، صنعت برق و الکترونیک به کشور ترکیه، شهر استانبول هیات تجاری – بازاریابی اعزام نماید.

لازم به ذکر است کل مبلغ هزینه این اعزام برای دو شب و سه روز شامل وجه ریالی بلیت رفت و برگشت تهران – استانبول به علاوه ۱۰۰ دلار هزینه ثبت نام (کل هزینه ۱۲ میلیون ریال) است.

خاطر نشان می گردد پیرو تفاهمات صورت گرفته با برگزار کننده ترکیه ای، تسهیلات رایگان شامل ۲ شب و ۳ روز اقامت در هتل ۴ ستاره دابل با صبحانه، کلیه ترانسفرهای نمایشگاهی و فرودگاهی، مترجم و راهنما در طول سفر و اهئدای بسته خوشامد گویی می باشد.زمان حرکت هیات ۳ مهرماه ۱۳۹۳ از تهران فرودگاه امام خمینی (ره) ، با پرواز مستقیم به شهر استانبول و تاریخ برگشت ۵ مهرماه است.

خواهشمند است دستور فرمایید علاقمندان و صنعتگران برای حضور در این رویداد صنعتی و ثبت نام قطعی تا تاریخ ۶ شهریور سال جاری با شماره ۰۹۱۲۹۴۷۲۶۸۹ یا ۸۸۷۵۷۳۵۱(۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

نسرین مصدق صدقی
معاون صنایع کوچک

turkey

سایر مطالب