شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمانی ازبکستان- تاشکند

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمانی ازبکستان- تاشکند

ریاست محترم سندیکا صنایع آسانسور و پله برقی ایران
جناب آقای مهندس کورس
با سلام
احتراما به استحضار عالی میرساند شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمانی ازبکستان – تاشکند مقرر است ۵ الی ۷ اسفند ۱۳۹۳ در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی تاشکند برگزار گردد.شانزده سال برگزاری مداوم این نمایشگاه نشان دهنده اعتبار، رسمیت و موفقیت روبه رشد سالانه آن میباشد.
با توجه به اینکه از یک سو کشورهای آسیای میانه رشد ساختمانی و توسعه شهری را در الویت کارهای خود دارند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تولیدات مصالح و صنایع ساختمانی و همچنین خدمات فنی و مهندسی در جایگاه صادراتی شایسته ای قرار گرفته و از لحاظ بعد مسافتی در جوار و همسایگی این کشورها میباشد که خود امتیاز ارتباط آسان میان ایران و کشورها را فراهم میسازد، لذا مشارکت در نمایشگاههای بین المللی این کشورها بویژه ازبکستان فرصتی مناسب برای تولید کنندگان و مهندسین ایرانی و ارتقاء صادرات در صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی میباشد.
شرکت پارس رستاک به عنوان نماینده رسمی از اعضای محترم آن مجموعه جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل میاورد و خواهشمند است در راستای اطلاع رسانی به ایشان ما را یاری نمایید. فراخوان نمایشگاه به پیوست ارسال میگردد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر مایه خوشوقتی است تا جزئیات حضورا ارائه گردد.

1_11_2

 

 

سایر مطالب