نوزدهمین دوره نمایشگاه ساختمان باکو

visual-main_en date-place-main_en

نوزدهمین دوره نمایشگاه ساختمان باکو

۲۳ الی ۲۶ اکتبر ۲۰۱۳ (۱ الی ۴ آبان ماه ۱۳۹۲)

بزرگترین رویداد ساختمانی درکشورهای مشترک المنافع واروپای شرقی در سال ۲۰۱۳ در باکو آذربایجـان تحت عنوان نوزدهمین نمایشـگاه  بین المـللی « ساختمان باکو  » به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ اکتبر  ۲۰۱۳ (۱ الی ۴ آبان ماه  ۱۳۹۲) برگزار می گردد.
این نمایشگاه در ناحیه باکو ودریای خزر موقعیت خود را به عنوان مهمترین وتاثیر گذارترین نمایشگاه ساختمانی در این ناحیه  ثبت نموده است وبهترین پلتفرم برای تحقیقات علمی در بازار ، دادوستد کالا، توسعه کسب وکار وتقویت موقعیت خود در منطقه می باشد.
این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسبی برای غرفه داران می باشد تا بتوانند تجارت خود را در کشورهای حاشیه دریای خزر و به خصوص آذربایجان گسترش دهند. شرکتها با استفاده از این فرصت ایده آل می توانند تجارت و محصولات خود را به نمایندگان دولتی،سرمایه گذاران، توزیع کنندگان، نمایندگان سازمانها، تجار و مقامات رسمی و نیز شهروندان آذربایجانی معرفی کنند. گروه ITE مجری برگزاری این نمایشگاه می باشدکه سالانه ۱۹۰ نمایشگاه را در ۱۲ کشور مختلف(روسیه، اوکراین، هند، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه و ازبکستان …)با هدف ترویج فرصت های تجاری برگزارمی کند .این نمایشگاه با حمایت رسمی وزارت توسعه اقتصادی جمهوری آذربایجان،انجمن برنامه ریزی شهری ومعماری جمهوری آذربایجان ،سازمانهای کارآفرینی وبنیاد توسعه صادرات وسرمایه گذاری جمهوری آذربایجان وانجمن جهان صنعت نمایشگاه برگزار می گردد .
با توجه به تجربه موفق فروش گسترده شرکتهای ایرانی در سال گذشته در باکو آذربایجان و لزوم حضور پر رنگ ایران در مقابل ترکیه در بازار مستعد فوق پیشنهاد می شود شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید ، همچنین انجام سایر خدمات بازرگانی جهت اخذ نمایندگی معتبر فروش در آذربایجان از قبیل مذاکرات، ارائه پیش فاکتور، عقد قرارداد، امور مربوط به ترانسفر کالا، انجام بازرسی ها، ارسال اسناد و… توسط دفتر بین الملل این شرکت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. موارد فوق مشمول هزینه های خاص خود می باشد
با توجه به حجم درخواست ها و محدودیت ظرفیت تعیین شده در صورت تصمیم به حضور می بایست فرم ثبت نام اولیه را در اسرع وقت تکمیل نموده و به شماره فکس ۸۹۷۸۶۴۵۱-۰۲۱ ارسال نمائید.

نماینده شما در ستاد اجرایی:
مدیر پروژه :
با یاری خدا
مهندس عربشاهی
مدیر بازرگانی
 image baku25

سایر مطالب