آموزش های تکمیلی برای مدیران فنی

IMG_8528

آموزش های تکمیلی برای مدیران فنی

کمیته آموزش سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران خدمات وابسته یکی از فعال ترین و پر اهمیت ترین کمیته‌های سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران است.

برای آگاهی از برنامه های این کمیته گفتگویی کوتاه با آقای شهرام مردمی دبیر کمیته آموزش داشته ایم.

  • آقای مردمی لطفاً برنامه های کمیته آموزش را برای اطلاع اعضاء محترم سندیکا تشریح بفرمائید:

کمیته آموزش سندیکا اولین کمیته ای بود که پس از شکل گیری هیئت مدیره دوره هشتم برنامه های خود را در جلسه هیئت مدیره مطرح نمود و این برنامه ها پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

  • لطفاً این برنامه ها را بیان فرمائید:

متن کامل برنامه های مصوب کمیته آموزش در آینده در سایت سندیکا به اطلاع مدیران محترم شرکتهای عضو سندیکا خواهد رسید.

  • مهمترین برنامه هایی که در حال حاضر در دست اقدام می باشد کدام است؟

یکی از مهمترین و فوری ترین برنامه های آموزشی کمیته، مربوط به آموزشهای تکمیلی مدیران فنی شرکتهای عضو سندیکا است تا به وسیله این آموزشها بتوانیم کاستیهایی را که از لحاظ تحصیلات و در رابطه با دستورالعمل جدید پروانه طراحی و مونتاژ وزارت صنایع معادن و تجارت برای مدیران فنی و نهایتاً برای شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاز به وجود آمده است جبران کنیم.

  • آیا این امر مورد تائید مسئولین محترم وزارت صنایع، معادن و تجارت هم قرار گرفته است؟

براساس رایزنی هایی که آقای مهندس ادریسی و اینجانب و سایر همکاران با مسئولین ذیربط در وزارتخانه داشته ایم تفاهماتی صورت گرفته است که سندیکا طرحی را برای تکمیل آموزش های مدیران فنی شرکتها تهیه و ارائه نماید تا پس از تصویب به مرحله اجرا در آید.

  • طرح آموزشهای جایگزین در حال حاضر درچه مرحله ای است؟

چارچوبهای مورد توافق مشخص گردیده و اطلاعات و آمار مدیران فنی که از نظر تحصیلات نیاز به حضور در دوره های آموزشی دارند در تهران و شعب سندیکا در استانها و شهرستانها هم استخراج گردیده و با مرکز آموزشی صاحب صلاحیت هم مذاکره گردیده تا بر طبق برنامه دقیق و تقویم آموزشی ویژه ای که تهیه می­شود کلیه مدیران فنی مورد نظر تا قبل از پایان سال ۱۳۹۴ در دوره های آموزشی تکمیلی حضور یابند و با قبولی در امتحانات این دوره ها موفق به دریافت گواهینامه ویژه گردند.

  • شرکتهای عضو سندیکا چگونه می توانند از این دوره آموزشی تکمیلی اطلاع پیدا کنند؟

در مرداد ماه این دوره ها از طریق اطلاعیه که در سایت سندیکا قرار خواهد گرفت به اطلاع مدیران شرکتها خواهد رسید؟

  • با تشکر از جنابعالی که در این گفتگو شرکت فرمودید چنانچه سخن پایانی دارید بفرمائید.

می خواستم از این فرصت استفاده کنم و ضمن تشکر از مسئولین وزارت صنایع، معادن و تجارت و همچنین هیئت مدیره سندیکا و همه افرادی که در این زمینه کمیته آموزش را یاری داده اند به مدیران محترم شرکتهای عضو سندیکا اطمینان به که با یاری خداوند متعال مشکلات ناشی از عدم تطابق وضعیت تحصیلی مدیران فنی شرکتها با دستور العمل پروانه طراحی و مونتاژ تا قبل از پایان سال ۱۳۹۴ حل و فصل خواهد شد.

 

سایر مطالب