اطلاعیه اتاق بازرگانی در خصوص انتشار کتاب معرفی توانمندی های صادراتی ایران

بسمه تعالی

روسای محترم تشکل های وابسته به اتاق ایران

با سلام

احتراما ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۴۲۱۷/الف  ع/۹۲ مورخ ۱۳۹۲/۴/۳۱ ریاست محترم اتاق مشترک ایران وعراق به پیوست، به استحضار میرساند با توجه به ضرورت ایجاد بسترهای لازم جهت معرفی توانمندیهای صادراتی ج.ا. ایران به دولت،شرکت های خصوصی و تجار عراق، انتشار کتاب معرفی توانمندیهای صادراتی ج.ا. ایران در دستور کار اتاق مشترک ایران وعراق با همکاری شرکت آذرنگار شرق قرار گرفته است. این کتاب در ۶ حوزه ارائه میگردد.لذا فرصت مغتنمی است تا شرکت های فعال ایرانی در حوزه های مذکور، کالاها و خدمات خود را به شکلی قابل توجه و موثر به فعالان اقتصادی کشور عراق معرفی نمایند. از این رو خواهشمند است دستور فرمایند همکاری لازم را با مجری طرح (شرکت مذکور) معمول دارند.

                                                                                                          علی اصغر جمعه ای     

                                                                                                         معاون امور تشکلها

 

iraniraq

 

 

بسمه تعالی

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران

با سلام

احتراما به استحضار می رساند اتاق مشترک بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران وعراق  با توجه به ضرورت ایجاد بستر لازم جهت معرفی ظرفیت های صنعتی و بازرگانی ایران به دولت و تجار عراق، انتشار کتاب های معرفی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق را با اجرای (( شرکت آذر نگار شرق)) در دستور کار خود قرار داده است.

این کتاب ها در ۶ حوزه : ۱-صنایع  غذایی و کشاورزی ۲- صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ۳-صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی ۴- صنعت ساختمان، شهر سازی ، راهسازی و انبوه سازی ۵- صنایع برق، الکترونیک و مخابرات ۶- خدمات صنعتی و مهندسی و تاسیسات صنعتی به سه زبان انگلیسی، عربی و کردی منتشر می شوند.

انتشار این کتاب ها فرصت مغتنمی است تا شرکت های فعال ایرانی کالاها و خدمات خود را به شکلی قابل توجه و موثر به فعالان اقتصادی کشور عراق معرفی کنند.

در این راستا با توجه به اینکه در نظر داریم توانمندی های هر حوزه به صورت فراگیر در سراسر کشور شناسایی شوند، خواهشمند است ضمن حمایت از این طرح، دستور فرمایید اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سراسر کشور همکاری های لازم را با مجری طرح مبذول فرمایند.

                                                                                                                   یحیی آل اسحاق

 

iraniraq1

سایر مطالب