اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران – ۵ دی ماه ۱۳۹۲

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس فرید کورس
رییس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته

با سلام و عرض ادب

احتراماً به استحضار میرساند «اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران» روز ۵ دی ماه سال جاری در تهران، سالن مرکز همایش های بین المللی نیایش؛ با حمایت و همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان ثبت اسناد واملاک کشور،اداره مالکیت صنعتی، مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون مرکزی، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، مجمع عالی نخبگان، خانه صنعتکاران ایران و کلیه مدیران ذیربط سازمانها،نهادها، تشکل ها و بنگاه های بخش خصوصی کشور برگزار میگردد.

هدف از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی (با رویکرد واکاوی و بازنمایی سیاست ها، قوانین و راهبردها)، تبیین اهمیت ویژه مقوله برند به عنوان تنها عامل خلق مزیت رقابتی ارزش آفرین در کلیه بنگاه های اقتصادی و نقش آن در اقتصاد کلان کشور و چگونگی حفظ و صیانت از این ثروت و دارایی ملی و نیز ضرورت بازنگری جامع در قوانین حقوقی برندها بر پایه باز تعریف آن در ادبیات مدیریتی و اقتصادی جهان میباشد.

لذا با در نظر گرفتن اهمیت نقش این رویداد در رشد و گسترش کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار کشور و با توجه به ضرورت تعامل جدی همه سازمانها و بنگاه ها و بهره برداری همه جانبه از این اجلاس، از جنابعالی جهت حضور در جمع اعضای کمیته مشاوران عالی این کنفرانس دعوت مینماید. خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی موثر موضوع به تمامی اعضای زیر مجموعه آن تشکل، مراتب حمایت و پشتیبانی خود را از این کنفرانس با امکان درج لوگوی آن مجموعه محترم در نامه ها و بروشورهای اطلاع رسانی این رویداد به عنوان “حامی معنوی ” اعلام نمایند. امید است بتوانیم از نظرات ارزشمند و راهبردی آن مقام عالی در برنامه های کنفرانس بهره مند گردیم.

در پایان ضمن اعلام مراتب امتنان از حسن نظر و دستور اقدام مساعدی که مبذول میدارید، مراتب آمادگی دبیرخانه دائمی جشنواره را جهت هر گونه همکاری های لازم بعدی اعلام مینماید.

پیشاپیش از حسن توجه و همراهی صمیمانه حضرتعالی کمال تشکر را دارم.

با تشکر مجید جهانی
دبیر کل کنفرانس

hoghoogh

سایر مطالب