برچسب های امنیتی هالوگرام

به نام خدا

بدینوسیله شرکت بین المللی راز (رهاورد آرمان زیبا)، ارائه کننده انواع مختلف برچسب های امنیتی هالوگرام ، افتخار دارد آمادگی خود را راستای حمایت از تولید کنندگان، صادرکنندگان و وارد کنندگان برای همکاری با آن شرکت محترم اعلام نمایند.
همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا، امروزه برچسب های هالوگرام ضن اصالت بخشیدن به کالاها و اجناس گوناگون از جعل و تقلب آنها جلوگیری می نمایند.
هالوگرام به دلیلی دارا بودن خواص امنیتی نظیر برش های لیزر قابل کپی و اسکن نمیباش و با دارا بودن آرم هر شرکت منحصرا در اختیار آن شرکت خواهد بود.
هالوگرام های موجود در اسکناس یورو، ویزاهای کشورهای مختلف، ضمانتنامه های برندهای مشهور جهان،کالاهای تولیدی، وارداتی و صادراتی گویای این واقعیت است که در جلوگیری از جعل و تقلب نقش به سزایی داشته و روز به روز پیشرفته تر و امنیتی تر میگردد.
شرکت راز، قادر است پس از مشاوره با آن شرکت محترم، موارد ملزوم از قبیل هالوگرام، رنگ هالوگرام بر اساس بسته بندی، شکل و تیراژ مورد نظر را پیش بینی نموده و با ارائه طراحی رایگان شمایی از توانایی های خود را پیش از ساخت هالوگرام برای بررسی بیشتر و بهتر مشتریان محترم ارائه دهد و همچنین با ارائه قیمت های رقابتی، مشتریان خود را در جهت گام برداشتن برای محافظت از برند و کالاهیشان ترغیب و تشویق نماید.


با تشکر و احترام
شیرین خورشیدی

hologram

سایر مطالب