به نقل از سامانه خبری سندیکا-برگزاری آزمون دوره آموزشی مدیران فنی شرکت‌های طراحی و مونتاژ

برگزاری آزمون دوره آموزشی مدیران فنی شرکت‌های طراحی و مونتاژ

پایان کلاس های آموزشی در سال ۹۲  

سامانه خبری سندیکای آسانسور: آزمون کلاس های آموزشی دوره تخصصی آموزشی مدیران فنی شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ دراداره استاندارد استان تهران هم اکنون (۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ) در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار سندیکای آسانسور، در این آزمون بیش از پنجاه نفر از مدیران فنی شرکت های فعال در صنعت آسانسور و پله برقی شرکت کرده اند. به گفته مهندس قلیچ خانی دبیر کمیته کمیته فنی و آموزش سندیکای آسانسور وپله برقی ایران دارندگان گواهینامه این دوره ها امکان شرکت در دوره های تکمیلی را خواهند داشت.

این دوره آموزشی در روزهای یکم و هشتم اسفند ماه ۱۳۹۲ برگزارشد وامروز آزمون این دوره برای شرکت کنندگان در حال برگزاری است .

http://elevatornews.ir/elecont/uploads/2014/03/rt.jpg

 

گفتنی است ، دوره تخصصی آموزشی مدیران فنی شرکت‌های دارای گواهی‌نامه طراحی و مونتاژبا همکاری سازمان ملی استاندارد ایران واداره کل استاندارد استان تهران و تعامل و حضورفعال سندیکای آسانسوروپله برقی ایران برگزار شد و سرفصل های مطرح شده در آن عبارت بودند از:

*آسانسورهای مجهز به موتورهای گیرلس (Gearless) و بدون موتورخانه (MRL) همراه با بررسی اجمالی طراحی و نصب و نگهداری آنها با رعایت ضوابط استاندارد

 *ساختار و چگونگی ایجاد حرکت درآسانسورهای کششی و محاسبات مربوط طبق ویرایش جدید استاندارد ملی

 *عناوین تغییر یافته در ویرایش جدید استاندارد ملی

* استاندارد آسانسورهای MRL طبق ویرایش جدید

 *الزامات استانداردی آسانسورهای دارای سیم‌بکسل با قطر کمتر از ۸ میلی‌متر جهت طرح در کمیته فنی آسانسور (سازمان استاندارد)

سایر مطالب