بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو

بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو

احتراما شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن مفتخر است به عنوان نماینده انحصاری فروش شرکت برگزار کننده ITE group در ایران، ار آن شرکت محترم جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
عنوان نمایشگاه: بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو
تاریخ برگزاری: ۲۲ الی ۲۵ اکتبر ۲۰۱۴ ( برابر با ۳۰ مهر الی ۳ آبان ۱۳۹۳)
محل برگزاری : مرکز نمایشگاههای بین المللی باکو
برگزارکننده : شرکت بریتانیایی ITE
این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد ساختمانی در کشورهای مشترک المنافع و اروپای شرقی در سال ۲۰۱۴ در باکو آذربایجان میباشد که سابقه ۲۰ ساله موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه ساختمانی در این ناحیه ثبت نموده است و بهترین پلتفرم تحقیقات علمی در بازار، داد وستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقیعت خود در منطقه میباشد. با توجه به استقبال مردم این منطقه با سلیقه و محصولات ایرانی ، لذا این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسبی برای غرفه داران میباشد تا بتوانند تجارت خود را در کشورهای حاشیه دریای خزر و به خصوص آذربایجان گسترش دهند. اطلاعات دوره قبل نمایشگاه به شرح ذیل میباشد:
۳۸۷ غرفه دار / ۱۳،۲۴۳ متر مربع فضای نمایشگاه / ۳۴ کشور مشارکت کننده در نمایشگاه / ۱۰،۷۷۶ بازدید کننده از ۳۵ کشور
گروه ITE مجری این نمایشگاه میباشد که سالانه ۱۹۰ نمایشگاه را در دوازده کشور مختلف (روسیه، اکراین، هند، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان و…) با هدف ترویج فرصت ها تجاری برگزار میکند.
با توجه به تجربه موفق فروش گسترده شرکتهای ایرانی در سال گذشته در باکو و لزوم حضور پررنگ ایران در بازار مستعد فوق پیشنهاد میگردد شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید.
با توجه به حجم درخواست ها، محدودیت ظرفیت تعیین شده جهت برخورداری از برنامه های تبلیغاتی ویژه مشارکت کننده و درج در کتاب نمایشگاهی در صورت تصمیم به حضور می بایست تا تاریخ ۲۲ شهریور با شماره ۸۸۵۴۳۶۵۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و فرم ثبت نام اولیه را در اسرع وقت تکمیل نموده و به شماره فکس ۸۸۷۳۲۱۰۴- ۰۲۱ ارسال نمایید.

1_1   1_2             1_3

سایر مطالب