بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۸ برگزار شد.

بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۷/۹۷ برگزار شد.

بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۷/۹۷ برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقایان عبدالهی و مرزبان گزارشی در خصوص دومین جلسه برگزار شده با سازمان تعزیرات حکومتی ارائه نموده و فرمودند: جلسه اول که در دفتر جناب آقای دکتر انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد، مطالب مهمی مطرح و به نتیجه گیری رسیدیم. جلسه دوم که در هفته گذشته و در حضور جناب آقای دکتر مرآتی معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد نیز در خصوص ارجاع کارهای کارشناسی به کارشناسان سندیکا، ارجاع شکایات و حل اختلاف های مربوط به شرکت های آسانسوری به کمیته حل اختلاف سندیکا و نیز همکاری در موضوع پیگیری تخلفات صورت گرفته و بحث احتکار اجناس و لوازم آسانسور و گرانفروشی توسط برخی از همکاران بحث و تبادل نظر شد و ایشان حمایت خود را از همکاری در حل این مشکلات اعلام نمودند.
در ادامه اعضای هیئت مدیره به آسیب شناسی عدم حضور دارندگان پروانه کسب در رسته آسانسور در انتخابات سراسری اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی، علی رغم حضور حداکثری در برخی استانها و استقبال استانهای مختلف از این موضوع، پرداخته و برخی از اعضاء گزارشی در خصوص عدم همکاری اتحادیه های همگن در تعدادی از استانها و کارشکنی آنها و نیز ارعاب همکاران آسانسوری و دعوت به عدم حضور در انتخابات پرداختند.
پس از آن اعضای کارگروه کنترل و نظارت گزارشی از جلسه برگزار شده هفته گذشته که در آن تعدادی از همکارانی که پروژه های استاندارد شده آنها بیش از ۹۰ عدد بود دعوت شده و مورد بررسی قرار گرفته بودند ارائه نمودند. و هر یک از اعضاء نظرات خود را در خصوص نحوه کنترل و برخورد با پدیده مهرفروشی عنوان نمودند و راه هایی از قبیل طرح الزام شهرداری ها به درج نام شرکت های آسانسوری در پروانه ساختمان و نیز پیگیری موضوع از طریق شورای سیاست گذاری صنعت آسانسور در وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعلیق پروانه افراد متخلف مطرح شد.
در ادامه در خصوص مشکلات برخی از  اعضا در رابطه با صدور و یا تمدید پروانه طراحی و مونتاژ مطالبی عنوان شد که مقرر شد این موضوع در هفته های آینده پیگیری شود.
در انتها نیز در خصوص لیست منتشر شده اسامی شرکت های دریافت کننده ارز دولتی توسط بانک مرکزی و مشخص شدن نام برخی از واردکنندگان قطعات و لوازم آسانسور در آن، و خواسته به حق اعضا در مورد پیگیری گران فروشی آنها بحث شد که مقرر گردید پس از شناسایی کامل کلیه وارد کنندگان قطعات و لوازم آسانسور، شرکت های مذکور به سندیکا دعوت شده و از آنها توضیح خواسته شده و خروجی جلسه به اطلاع اعضاء محترم رسانده شود.
نهایتاً جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ با ذکر صلوات پایان یافت.

قبل
بعدی

سایر مطالب