تبلیغات در نشریه اقتصاد و نمایشگاه – ناشر انحصاری نشریه رسمی نمایشگاه های بین المللی

جناب آقای مهندس فرید کورس
رئیس هیئت مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته

 با سلام و احترام به استحضار می رساند:
نشریه اقتصاد و نمایشگاه – ناشر انحصاری نشریه رسمی نمایشگاه های بین المللی – که با همکاری روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران همزمان با برگزاری کلیه نمایشگاه های بین المللی در تهران منتشر و به صورت رایگان از طریق استندهای ویژه در ورودی سالن ها میان بازدیدکنندگان توزیع می گردد. در راستای حمایت از تشکل های بخش خصوصی کشور،بخش ثابتی از هر شماره نشریه را به انعکاس دیدگاه ها، دستاوردها و مطالبات صنفی انجمن ها و اتحادیه های صنفی اختصاص می دهد.
در چارچوب این سیاست، نشریه اقتصاد و نمایشگاه آمادگی خود را برای اختصاص بخشی از صفحات نشریه رسمی سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی به گفتگو با اعضای هیئت مدیره و اعضای شاخص سندیکا سندی در جهت انعکاس دیدگاه ها، دستاوردها و مطالبات صنفی اعلام می دارد. از آنجا که این نشریه به طور رایگان توزیع می گردد و تنها منبع تامین هزینه های آن جذب تبلیغات است، از آن هیئت مدیره محترم انتظار دارد در جهت حمایت متقابل از نشریه به عنوان تنها پل ارتباطی اعضای صنف و بازدیدکنندگان نمایشگاه، طی اعلامیه ای اعضای سندیکا را به همراهی با نشریه از طریق اختصاص بخشی از بودجه تبلیغاتی خود دعوت نمایند.
گفتنی است،بسیاری از برندهای مطرح در نمایشگاه های مختلف با در نظر گرفتن مزیت های منحصر به فرد اطلاع رسانی نشریه رسمی، حضور تبلیغاتی در این رسانه را در برنامه تبلیغاتی خود قرار می دهند که حمایت تشکل ها بر تعداد این شرکت ها می افزاید.
ضمن ارائه نمونه اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایر تشکل های صنفی سپاسگذار خواهیم شد چنانچه فرصتی را برای مذاکره در این خصوص در اختیار این نشریه قرار دهید.
همراهی شما را ارج نهاده و تداوم آن را آرزومندم.

سپاسگذارم
مدیر مسئول و سردبیر
بهزاد زرین پور

2 1

3 4

 

سایر مطالب