دستورالعمل نظام مدیریت بهداشت ایمنی

رئیس/ دبیر محترم انجمن، تشکل صنعتی (لیست پیوست)

 

موضوع : نظام مدیریت بهداشت ایمنی
با سلام و احترام

به پیوست تصویر نامه شماره ۵۰۱۴۸/۶۰ مورخ ۲۴/۲/۹۳ مدیر کل محترم دفتر امور ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت متبوع منضم به دستورالعمل ثبت و ارسال گزارش حوادث مهم به همراه فرم های سه گانه مربوطه، ارسال می گردد. وفق دستورالعمل یاد شده، لازم است فرم شماره یک حداکثر سه ساعت پس از وقوع حادثه از طریق نمابر به دفتر مقام عالی وزارت و به دفتر امور ایمنی، محیط زیست و انرژی متبوع ارسال گردد و فرم های شماره دو و سه به ترتیب حداکثر سه روز و سه هفته پس از وقوع حادثه به دفتر امور ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت متبوع در پاکت های محرمانه ارسال گردد.

لذا مقتضی است ضمن آگاهی از مفاد نامه و دستورالعمل پیوست، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای تولیدی تحت پوشش منعکس و با اتخاذ تدابیر لازم از اجرای صحیح دستورالعمل فوق الاشاره اطمینان حاصل گردد.

                                                                                                             محسن صالحی نیا
معاون امور صنایع

 

دانلود دفترچه نظام مدیریت بهداشت ایمنی

0-1 

جناب آقای سرقینی
معاون محترم امور معادن و صنابع معدنی
جناب آقای صالحی نیا
معاون محترم امور صنایع
کلیه استانها
سازمان های تابعه

با سلام و احترام؛

در راستای تحقق الزامات نظام مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSE<up>2) با تاکید بر تشخیص سریع و ریشه یابی علل حوادث و خسارات مربوطه، دستورالعمل ثبت و ارسال گزارش حوادث مهم به انضمام فرم های سه گانه به پیوست ارسال می گردد. بر این اساس لازم است فرم شماره یک حداکثر سه ساعت پس از وقوع حادثه از طریق نمابر به دفتر مقام عالی وزارت و به دفتر مدیر کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSE<up>2) ارسال گردد و فرم های شماره دو وسه به ترتیب حداکثر سه روز و سه هفته پس از وقوع حادثه به دفتر مدیر کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در پاکت های محرمانه ارسال گردد. خواهشمن است ضمن اهتمام و عنایت ویژه مبنی بر عملیاتی نمودن و نظارت صحیح، دستور تمهیدات لازم را مبذول فرمایید.
                                                                                                رسول یار احمدی
مدیر کل دفتر امور ایمنی، محیط زیست و انرژی

0-2

سایر مطالب