دومین جلسه کمیته فرهنگی سندیکا برای سیاست گذاری چهارمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی برگزار شد.

دومین جلسه کمیته فرهنگی سندیکا برای سیاست گذاری چهارمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی برگزار شد.

در ابتدای جلسه که بنا به دعوت دبیرکمیته فرهنگی سندیکا در تارخ ۹۳/۰۸/۲۷ در محل سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته برگزار شد، آقای علیرضا یوسفی خلاصه ای از اهم مطالب عنوان شده در جلسه قبل را بیان کردند.
در ادامه جلسه آقای شالباف اظهار داشتند که در رابطه با چگونگی حضور شرکتها، مراجع بالا دستی ضوابط و استاندارد هایی را در نظر دارند که لازم است مراعات گردد،ایشان اضافه کردند که شرکت مجری نمایشگاه تلاش میکند تا درجه نمایشگاه آسانسور و پله برقی از C به B ارتقاء یابد.
در این جلسه تاکید گردید که باید تلاش شود با استفاده از اطلاعات شرکتها و کمک اتاق های بازرگانی و پایاپای،شرکتهای معتبر خارجی که محصولات با کیفیت عرضه می کنند در این نمایشگاه حضور یابند.همچنین از انبوه سازان خارجی نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آید. در نهایت در ارتباط با روابط بین الملل در چهارمین نمایشگاه پس از بحث و تبادل نظر توافقاتی حاصل و در همین ارتباط مقرر گردید بنا به نیاز و توانمندی صنعت نسبت به دعوت و طریقه میزبانی و نوع کشورهای میزبان سندیکای آسانسور و شرکتهای متولی و برگزار کننده نمایشگاه با هم همکاری نمایند.

2

سایر مطالب