برخورد شدید سندیکا با ۴۴ شرکت متخلف مهرفروش

سامانه خبری سندیکای آسانسور:با اثبات مهرفروشی از سوی کمیته مبارزه با مهر فروشی سندیکا ،  تاکنون ۴۴ شرکت متخلف شناسایی شدند  .

 به گزارش خبرنگار سندیکای آسانسور،مهندس زهره وندی عضو کمیته مبارزه با مهر فروشی سندیکای صنایع آسانسور وپله برقی ایران با بیان این مطلب متذکر شد : از این تعداد با ۳ شرکت مطابق آیین نامه جدید برخورد شده است . مطابق آیین نامه جدید مهرفروشی، اگر شرکتی اقدام به مهرفروشی کند واین مساله برای سندیکای آسانسور به اثبات برسد ،با این شرکت  دردو مرحله برخورد خواهد شد .

وی افزود : در مرحله نخست  با ارسال نامه ای به اداره استاندارد از فعالیت آن شرکت به مدت  ۶ ماه جلو گیری می شود و تایید سندیکا الزامی بر کسب استانداردهای لازم است .

در مرحله دوم نیز در مورد آن شرکت تصمیم گیری بر مبنای تعلیق دایمی خواهد بود که این مساله به وزارت صنعت ومعدن نیز اعلام می شود .

زهره وندی یادآور شد :  اولویت کمیته مبارزه با مهرفروشی مستند بودن همه فعالیت ها و تایید آنها از طریق هیات مدیره بوده است و اولین اقدام جدی این کمیته ضمن برخورد با خاطیان در این عرصه، تدوین و تهیه آیین نامه مبارزه با مهر فروشی بوده است. تمام آیین نامه تدوین شده دراین کمیته پس از جلسات طولانی مورد تایید وزارت صنعت ومعدن قرار گرفت .

در همین راستا مهندس یوسفی دیگرعضو کمیته مبارزه با مهر فروشی سندیکا نیزتصریح کرد :  با برخورد شدیدصورت گرفته با مهرفروشان ، انتظار این است که آمار مهرفروشی کاهش چشم  گیری داشته باشد و اعضای سندیکا باید توجه داشته باشند که رسیدگی و کنترل پدیده مهر فروشی به تلاش مستمر و همکاری متقابل بین سندیکا و اعضا نیاز دارد .

یوسفی گفت : کمیته مبارزه با مهرفروشی در جهت کاهش مهرفروشی  ناچاراست تا در هنگام تمدید  پروانه طراحی و مونتاژ ، بعضی از شرکت های عضورا مورد بررسی وکنترل کارگروه قرار دهد .

به گفته وی تنها با برخورد با شرکت های مهر فروش است که فروش شرکت های عضو سندیکا به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت .

mohr

سایر مطالب