عقد قرارداد همکاری با موسسه دنیای سبز سلامت جهت ارائه خدمات رفاهی به اعضای محترم

بسمه تعالی

به اطلاع اعضای محترم می رساند:

کمیته رفاهی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران در راستای ارائه خدمات مطلوب رفاهی به اعضای محترم اقدام به عقد قرارداد همکاری با موسسه دنیای سبز سلامت نموده است. موسسه دنیای سلامت یکی از موسسات فعال در زمینه ارائه خدمات رفاهی است که به صورت مستقیم با بیش از هزار مرکز تفریحی و خدماتی در نقاط مختلف کشور طرف قرار داد بوده و اعضای محترم می توانند با دریافت کارت عضویت این موسسه از خدمات مذکور استفاده نمایند. به عنوان نمونه قسمتی از تخفیفات ارائه شده به شرح ذیل به اطلاع می رسد:کارت تخفیف

۱- استخر، باشگاه های ورزشی، بیلیارد بین ۴۰ تا ۸۰ درصد
۲- مراکز درمانی اعم از دندانپزشکی، داروخانه، طب سنتی، کلینیک های درمانی و زیبائی و پوست و مو، مراکز ارتوپدی و فیزیوتراپی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد
۳- مراکز اقامتی، هتل ، هتل آپارتمان و پلاژهای ساحلی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد
۴- رستوران ها و کافی شاپ ها، تالارهای عروسی بین ۱۵ تا ۳۰ درصد
۵- خدمات روزمره اعم از سالن های زیبایی، پوشاک، کیف و کفش، امور مربوط به موبایل و کامپوتر بین ۲۰ تا ۴۰ درصد
۶- کلیه امور مربوط به ازدواج آسان از ۵ تا ۵۰ درصد
۷- کارت رفاهی خانوادگی که با یک کارت کل خانواده تحت پوشش قرار می گیرند
۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مشترکین

 

هزینه اشتراک برای هر خانوار به مدت یکسال و به طور نامحدود مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال می باشد و میزان استفاده و دفعات مراجعه به همراه خانواده و میهمانان با کارت اشتراک از کلیه خدمات با تخفیف ویژه بهره مند می گردند.

مشترکین می توانند به راحتی با دردست داشتن کارت و اطلاع از مراکز طرف قرارداد از طریق سامانه و اپلیکیشن، خدمات مورد نظر را پس از کسر درصدتخفیف یاد شده دریافت نمایند. شایان ذکر می باشد، سایت سامانه و نرم افزار اپلیکیشن همزمان با خرید کارت در اختیار مشترکان قرار میگیرد.

لازم به ذکر است درخصوص دسترسی اپلیکیشن درصورت نصب بر روی موبایل با توجه به پیگیری صورت گرفته سیستم جهت استفاده فقط دسترسی به محل موقعیت مکانی شما را درخواست می نماید و نیازی به دسترسی به دیگر فایلهای اطلاعاتی موبایل نمی باشد.

اعضای محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۴۴۲۳۶۹۷۳ و ۷۸، خانم بختیاری تماس حاصل فرمایند.

سایر مطالب