فرصت های سرمایه گذاری

با سلام و احترام

با عنایت به بند (ج) ماده (۴) مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۴۴۴۵۸/۲۶۹۸۶ مورخ ۱۳۸۹/۰۲/۰۸ و بند (۱) مصوبات جلسه مشترک مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه بسته حمایتی و مشوق های سرمایه گذاری در استان تهران خواهشمند است دستور فرمایند  نسبت به انجام موارد ذیل اقدام مقتضی صورت گرفته و نتیجه به همراه گزارش های مربوط به این سازمان ارسال گردد.

  1. فرصت های سرمایه گذاری مرتبط  با حوزه فعالیت آن دستگاه در قالب فرم “خلاصه امکان سنجی فنی- اقتصادی” و بر اساس دستورالعمل شماره ۴۰۲-۵-۲۱ مورخ ۱۹۲/۰۱/۱۷ سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران (تصویر پیوست)، تهیه و جهت درج در پایگاه اطلاع رسانی فرصت های سرمایه گذاری ایران به آدرس www.iio.ir  با قابلیت جستجوی آنلاین و حضور در همایش ها و نمایشگاههای بین المللی درون و برون مرزی، همراه با نسخه لکترونیکی آنها به این مرکز ارسال گردد.
    قابل ذکر است دسترسی به فرمت ارسال طرح های مورد نظر، به همراه راهنمای تهیه و تدوین آنها از طریق پورتال این سازمان به آدرس http://te.mefa.gov.ir پنجره مرکز خدمات سرمایه گذاری، امکان پذیر می باشد.
  2. با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود، بسته به حمایت ها و مشوق های سرمایه گذاری در حوزه فعالیت آن دستگاه به تفکیک بخش های اقتصادی و در قالب جداول ذیل تهیه و به همراه فایل الکترونیکی آن به این مرکز ارسال گردد.

ردیف

جدول/شرح مشوق

ماده قانونی مربوطه

نام دستگاه ارائه کننده

forsat

سایر مطالب