مشارکت در تبلیغات تلویزیون

باتوجه به اینکه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در نظر دارد با انجام تبلیغات موثر و جذاب در سیمای جمهوری اسلامی ایران، جایگاه صنعت آسانسور را درنزدافکارعمومی ارتقاء دهد و همچنین به بینندگان، فرهنگ صحیح خرید و استفاده از آسانسور را بیاموزد بنابراین تفاهم انجام شده با کادر اجرایی این برنامه (کارگردان و تهیه کننده) را به اطلاع اعضای محترم میرسانیم.

۱-     در مرحله اول امتیاز پخش ده جلسه ی ده دقیقه ای در شبکه  سه سیما قبل از خبر ۲۲ اخذ گردیده است.

۲-      شبکه سه پربیننده ترین شبکه در سراسر کشورمیباشد و زمان پخش برنامه تهیه شده با نظارت سندیکا همزمان با اوج بیننده این شبکه میباشد.

۳-     قیمت پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون ثانیه ای از یک میلیون تا شش میلیون تومان میباشد درحالی که این برنامه با قیمت دقیقه ای حدود یک و نیم میلیون تومان تولید وپخش خواهد شد.

۴-       هزینه پرداختی شامل تولید و ساخت و پخش برنامه و زیر نویس میباشد.

۵-      در وهله اول از ده شرکت  مشارک کننده ثبت نام به عمل میاید و شروع ساخت فیلم تبلیغاتی اغاز میگردد.

۶-      برای تولید فیلم تبلیغاتی از هر شرکت دو یا سه روز فیلم برداری صورت میگیرد که گزیده آن از شبکه سه سیما پخش میگردد.

۷-      احتمالا بازپخش این برنامه در شبکه های برون مرزی (سحر،جام جم، ای فیلم و…)با قیمت ناچیز پخش شود و این امر به علت سیاستهای کشور جهت افزایش تولیدات داخلی و افزایش صادرات میباشد.

۸-      این تبلیغ تلویزیونی فرصتی مناسب جهت معرفی شرکت تبلیغ کننده به هموطنان عزیزمان در سطح کشور میباشد و قطعا باعث افزایش درامد شرکت تبلیغ کننده خواهد شد.

۹-      مشارکت کنندگان در این طرح میتوانند فیلم پخش شده در تلویزیون را در غالب یک CD به همراه کاتالوگ به مشتریان خود ارائه نمایند.

۱۰-شرکتهایی که تمایل به ثبت نام جهت تبلیغ تلویزیونی را دارند با قسمت فرهنگی سندیکا سرکار خانم حسینی تماس حاصل فرمایند.

سایر مطالب