نمایشگاه اختصاصی ایران در دوحه قطر ،۲۶ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۹۳

نمایشگاه اختصاصی ایران در دوحه قطر ،۲۶ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۹۳

وزارت نیرو
جناب مهندس کورس
ریاست محترم سندیکای آسانسور
موضوع: نمایشگاه دوحه
با سلام
با توجه به رویکرد وزارت نیرو جهت توسعه و تسهیل، کمی و کیفی صادرات خدمات فنی و مهندسی و معرفی بازارهای دارای پتانسیل به عنوان کشور هدف، دفتر روابط عمومی (به عنوان ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق) با همکاری دفاتر ذی ربط توسعه صادرات و خدمات فنی ومهندسی در نظر دارد در نمایشگاه اختصاصی ج.ا.ایران که در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری در دوحه قطر در قالب پاویون مستقل تحت عنوان” پاویون اختصاصی صنعت آب و برق ایران” حضور یابد. با عنایت به میزبانی کشور قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ و برآورد حدود یکصد میلیارد دلار پروژه های ساختمانی و عمرانی در دست اجرا در این کشور و همچنین اراده دولتمردان دو کشور ایران و قطر جهت ارتقاء و توسعه همکاریهای مشترک در زمینه های سیاسی و اقتصادی، برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران به درخواست طرف قطری و به جهت فراهم نمودن آشنایی آنان با خدمات و محصولات شرکت های ایرانی، برنامه ریزی شده است.
از طرفی مزید آگاهی است:
۱- پاویون صنعت آب و برق در این نمایشگاه به نحوی طراحی شده است که امکان حضور شرکت های علاقمند در متراژهای کوچک (حداقل ۶ متر مربع) نیز میسر باشد.
۲- افتتاحیه نمایشگاه با حضور مسئولان بلندپایه دو کشور ایران و قطر انجام خواهد پذیرفت.
۳- برگزاری چند نشست تخصصی در ایام نمایشگاه پیش بینی شده است.

لطفا در صورت تمایل به حضور در پاویون اختصاصی صنعت آب و برق ایران با ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت آب و برق به شماره ۴۲۹۱۷۲۲۶ تماس حاصل نمایید.

2015-01-06-(1)-00012015-01-06-(1)-0003

سایر مطالب