نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان(باکو) ۲۶ الی ۲۹ آبان

نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان(باکو) ۲۶ الی ۲۹ آبان

 

فراخوان مشارکت

کشور آذربایجان دارای موقعیت مناسبی برای دسترسی ایران به کشورهای آسیای میانه، قفقاز وشرق اروپا است. این کشور به عنوان یک کشور در حال توسعه که دارای پیشینه تاریخی و قرابت فرهنگی زیادی با کشورمان میباشد همواره نظر مثبتی در خصوص ارتباط تجاری با جمهوری اسلامی ایران داشته است. حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی محصولات ، خدمات و شناساندن توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور ایران و دست یابی به بازارهای بزرگ کشورهای حوزه قفقاز به شمار میرود.

این نمایشگاه با همکاری استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان در قالب ۶ پاویون اختصاصی و۱ پاویون عمومی برای نمایش توانمندی های سایر نقاط ایران برگزار میشود. نمایشگاه در مساحتی افزون بر ۲۰۰۰ متر مربع در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی باکو برگزار خواهد شد.

با توجه به زمینه ها و نیازهای موجود در کشور آذربایجان و همچنین نیازسنجی های صورت گرفته از کشور های حوزه قفقاز، هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه و تعمیق روابط اقتصادی و تجاری و افزایش صادرات غیر نفتی و همچنین امکان سنجی مراودات و مبادلات بازرگانی میان دو کشور ایران و آذربایجان است.

 2014-10-07-(1)-0001 2014-10-07-(1)-00032014-10-07-(1)-0005

سایر مطالب