اولین همایش اقتصادی خزر ۲۰ و ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ در شهر آوازه ترکمنستان

باسمه تعالی


سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته
با سلام و احترام،
معاونت محترم بین الملل اتاق ایران طی اطلاعیه ذیل، موضوع اعزام هیأت تجاری به ترکمنستان همزمان با برگزاری اولین همایش اقتصادی خزر در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مرداد سال جاری در شهر آوازه را اعلام نموده است. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی به اعضاء محترم اطلاع رسانی گردد.

نادر سیف
معاون تشکلهای
اتاق ایران


با عنایت به برگزاری اولین همایش اقتصادی خزر در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مرداد سال جاری در شهر آوازه ترکمنستان با حضور سران دولتها و فعالین تجاری ۵ کشور ترکمنستان، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران و سازماندهی و برگزاری همایش بخش های خصوصی شامل مجمع تجاری، مذاکرات چندجانبه تجار کشورهای حاضر و نشست های B2B، اتاق ایران در نظر دارد یک هیأت تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی فعال در زمینه های حمل و نقل به ویژه حمل و نقل دریایی، گردشگری، صنایع غذایی، انرژی، مصالح ساختمانی، معدن و سرمایه گذاری مشترک را به کشور ترکمنستان اعزام نماید.
شایان ذکر است در نمایشگاه فناوریهای نوین” و “ترکمن صحراسی” نیز در قالب این همایش و با حضور فعالین تجاری و اقتصادی ۵ کشور مذکور برگزار خواهند شد. موضوع نمایشگاه اول فناوری های نوین در حوزه تجارت و نمایشگاه دوم؛ خودروهای سواری، مسافربری، خودروهای سنگین و ماشین آلات ویژه، طراحی های نوین ماشین سازی، جدیدترین طراحی های صوتی و ویدیوئی، سیستم های امنیتی و دزدگیر خودرو، خواهد بود.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت نام در هیأت اعزامی با سرکار خانم جلیل زاده، کارشناس ارشد کشورهای CIS در امور بین الملل اتاق ایران به شماره ۸۵۷۳۲۳۷۵ تماس حاصل فرمایند.”|

سایر مطالب