کارگاه های تخصصی

کارگاه های تخصصی

بازدید هیات مدیره سندیکا، مدیران و نمایندگان برخی شرکت ها از کارگاه های تخصصی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران پنجم دی ۱۳۹۹ به همراه، مدیران و نمایندگان برخی شرکت های تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات و قطعات آسانسور و پله برقی، با همراهی رئیس و معاونین دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی، جلسه معارفه و بازدید از کارگاه های تخصصی این دانشکده، برگزارکردند.
مهندس ایرج نیازی نائب رئیس هیات مدیره سندیکا؛ در نشست تبیین تجهیز کارگاه های تخصصی جهت تعاملات آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی با تقدیر از همیاری و همکاری فعالین صنعت، گفت: خوشبختانه با گذشت مدت کوتاهی از انتشار درخواست تجهیز کارگاه ها، تعداد قابل توجهی از شرکت ها، فعالین و دست اندرکاران صنعت آمادگی خود را اعلام داشته اند.
مهندس عبدی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی نیز با خیر مقدم به حاضرین از استقبال و اعلان آمادگی اعضای صنعت در تجهیز کارگاه های تخصصی آموزش رشته فنی و مهندسی آسانسور و پله برقی تقدیر نمود.
در ادامه برخی از اعضای هیات مدیره ( آقایان علیرضا یوسفی، امیر بیوک خرمی و نادر الهی بازرس هیات مدیره)و حاضرین نظرات و پیشنهادات خود در جهت افزایش تعاملات آموزشی و اخذ نتیجه بهینه، بیان کردند.
در خاتمه مدعوین و حاضران به بازدید از کارگاه ها، فضای آموزشی دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی پرداختند.

سایر مطالب