«گزارش برگزاری مجمع عمومی مورخ ۹۳/۰۳/۲۰»

«گزارش برگزاری مجمع عمومی مورخ ۹۳/۰۳/۲۰»

 

جلسه مجمع عمومی سندیکا در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه روز سه شنبه مورخ ۹۳/۰۳/۲۰ با حضورشرکتهای عضو و با رسیدن به حداکثر تعداد اعضاء در محل سالن همایشهای وزارت نیرو با انتخاب رئیس سنی جناب آقای محمود میر حیدری آغاز و سپس رئیس جلسه و ناظرین و منشی با رای گیری اعضا انتخاب گردیدند.

 

۱-    رئیس جلسه آقای سعید رجایی انارکی

۲-    ناظرین جلسه آقای عرب زاده و سرکار خانم باهر

۳-    منشی جلسه آقای حسن شکاری

 

پس از برگزاری سرود ملی و قرائت قران ، جناب آقای مهندس زهروندی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه سخنرانی خود را در رابطه با اهم فعالیتهای یک ساله هیات مدیره توضیح دادند که عبارتند از :

 

۱-     تاسیس کارگروه کنترل و نظارت سندیکا

۲-    تغییرات اساسنامه سندیکا

۳-    تاسیس شعبه سندیکای قزوین ۹۳/۰۳/۱۲

۴-    تاسیس سایت و سامانه خبری سندیکا و انتشار مجله سندیکا در دو هزار جلد

۵-    تدوین نرخ نامه سرویس و نگهداری و بررسی قراردادهای فروش یکسان توسط کمیته طرح و برنامه

۶-    شرکت در کمیته فنی و استاندارد و برگزاری آزمونهای مدیران فنی وتکنسین ها

۷-    صدور و تمدید پروانه شرکتها (صدور پروانه ۷۳ عدد وتمدید پروانه ۶۳ عدد)

۸-    برگزاری نمایشگاه سوم آسانسور با رشد ۷۰% و ۱۰۰% افزایش مشارکت کنندگان

۹-    چاپ کتابچه اعضای سندیکا

۱۰-   برگزاری بیش از ۴۰۰ جلسه حل اختلاف و رسیدگی به اختلافات در محل سندیکا

۱۱-   ساماندهی بخش بیمه سندیکا و تاسیس صندوق رفاهی توسط کمیته رفاهی سندیکا

 

بعد از شرح بیان اقدامات یک ساله هیات مدیره توسط جناب آقای مهندس زهره وندی رای گیری بابت انتخاب بازرسین سندیکا آغاز و از ۱۲۵ نفر حاضرین در مجمع ۱۱۴ نفر در این انتخابات شرکت نموده و آرای ماخوذه عبارتند از :

۱-    جناب آقای مرزبان ، ۸۵ رای به عنوان بازرس اصلی

۲-    جناب آقای نادر الهی ، ۶۷ رای بازرس اصلی

۳-    جناب آقای حمیدرضا ناهیدی، ۴۲رای بازرس علی البدل

همچنین از بازرسین محترم سندیکا جناب آقای مرزبان و آقای مهندس طباطبایی (به علت خاتمه دوره بازرسی) طی مراسمی با اهدا لوح ، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • ضمن گزارش ترازنامه مالی و گزارش حسابرسان جهت تصویب بیلان مالی سال ۱۳۹۲ از اعضای حاضر در جلسه رای گیری به عمل آمد و ۱۲۱ نفر حاضردر جلسه موافقت خود را با تصویب تراز و بیلان مالی منتهی به سال ۹۲ اعلام نمودند.

سپس هیئت مدیره درخواست افزایش ورودیه اعضاء جدید از پانزده میلیون ریال به بیست میلیون ریال و افزایش حق عضویت سالانه را به اطلاع اعضای حاضر در مجمع رساند و بعد از استماع و مخالفین حاضر در جلسه ورودیه اعضاء جدید مبلغ ۰۰۰/۰۰۰ /۲۰ ریال و حق عضویت سالانه ۵/۰۰۰/۰۰۰  ریال توسط اعضاء مصوب گردید.

 

سپس هیئت رئیسه مجمع جهت شورای حکمیت و داوری از میان اعضای علاقمند دعوت نمود تا در صورت امکان کاندیدای این امر شوند و سپس اعضای شورای حکمیت و داوری با رای گیری از شرکت کنندگان مجمع به ترتیب طبق رای های ماخوذه انتخاب گردیدند.

۱-    آقای مهندس رجایی ۹۵ رای مثبت

۲-    آقای مهندس ابریشمی ۸۲ رای مثبت

۳-    آقای مهندس ادریسی ۷۸ رای مثبت

۴-    آقای زند نیا ۷۶ رای مثبت

۵-    آقای میر حیدری ۵۶ رای مثبت

 

  • مجمع فوق العاده در ساعت ۱۴ آغار و تغییرات اساسنامه توسط هیئت مدیره قرائت و پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب اکثریت قاطع اعضاء قرار گرفت که تغییرات اساسنامه از طریق سایت سندیکا به اطلاع اعضاء خواهد رسید.

بعد از برگزاری جلسه مجمع فوق العاده مراسمی جهت تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و چهرهای ماندگارصنعت آسانسور در این مجمع صورت گرفت و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد و جلسه مجمع در ساعت ۱۵.۳۰ جهت صرف نهار از سوی هیئت رئیسه به پایان رسید.

*سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران از کلیه اعضاء و مشارت کنندگان و کارکنان اتاق بازرگانی حاضر در مجمع ضمن تشکر و سپاسگزاری به دلیل حضور و همکاری در هر چه باشکوهتر برگزارشدن مجمع برای همگی آزوی سلامتی و شادکامی را دارد.

[fancygallery id=”4″ album=”9″]

 

سایر مطالب